Lifestyle

Dagje Almere

Laatst was ik een dagje naar Almere met mijn vriendje. We hadden studiemiddag en hadden geen huiswerk, dus gingen we gezellig een dagje iets anders doen dan bank hangen. Het leek mij leuk om wat foto’s te maken in Almere voor een extra artikeltje, dus vandaar dit artikel!

foto 1 foto 2
Onderweg in de trein komen we altijd langs de Oostvaardersplassen. Ik vind het altijd leuk om dieren te spotten en vandaag stonden de paarden heel erg dichtbij. Het was moeilijk om ze om de foto te krijgen, maar gelukkig zie je ze!

foto 1 (1)
Eenmaal aangekomen in Almere zagen we super leuke kerstversiering. We gingen trouwens als eerste de Primark in, waar ik kerstkaartjes, 2 pyjama’s en een foute kersttrui scoorde.

foto 3
Nadat we nog wat winkeltjes in waren geweest, deelde we een warme chocolademelk in de La Place. We waren daar wel even aan toe, want het was heel erg kou. We namen trouwens de pure chocolade, want die vind ik het lekkerst!

foto 4
foto 5En toen was het alweer avond! We poseerde nog even voor de onwijs leuk versierde kerstboom, want dat moet natuurlijk even! Het was echt een heel erg gezellig dagje. Ik had niet heel veel gekocht, want het meeste betaalde mijn moeder. Ik heb eigenlijk alleen de foute kersttrui zelf betaald, haha! Voor de rest kreeg ik een heel lief kettinkje van mijn vriendje en hebben we heel veel gelachen!

Gaan jullie wel eens spontaan een dagje ergens naartoe?

Loves Yvet 

13 gedachten over “Dagje Almere

Geef een reactie

