Lifestyle

Zin in kerst en oud&nieuw

Vandaag even een kletsartikel, omdat het over een paar dagen kerst is. Ik heb het hele jaar al naar de kerstdagen uitgekeken, want ik vind het de gezelligste tijd/maand van het jaar. Ik word altijd zo vrolijk van alle lampjes, kerstbomen, kerstdorpen en van het lekkere eten. Maar het leukste vind ik dat je gezellig met je familie kunt zijn. Gezellig samen eten, cadeautjes uitpakken, een film kijken en lekker bijkletsen.

Maar naast kerst vind ik oud en nieuw ook heel erg leuk. Elk jaar duurde hiervoor zo lang voor mij, maar dit jaar ging het ongelofelijk snel. Misschien wel te snel? Want wat heb ik dit jaar leuke dingen gedaan. Ik ben met school naar Londen geweest, heb twee hele leuke weken in Oostenrijk gehad en heb dit jaar veel meer genoten dat voorgaande jaren. Ik heb meer dingen gedaan, waar ik vroeger nee tegen zei. Zo heb ik koningsdag in Amsterdam gevierd samen met mijn vriendje en zijn familie en ben ik naar veel concerten geweest. Met als gevolg dat ik dat nog vaker wil doen.

2014 was een super leuk jaar en daarom kan ik niet wachten om dit jaar vrolijk en gezellig af te sluiten. In 2015 wordt ik eindelijk 18 en ik kan daar niet op wachten. Ook ga ik weer naar Londen met school en ga ik waarschijnlijk voor het eerst met mijn vriendje op vakantie. En de rest zie ik allemaal wel. Ik wil in ieder geval jullie heel erg bedanken voor het bezoeken van mijn blog.

Hele fijne kerst gewenst aan jullie allemaal!

Loves Yvet

8 gedachten over “Zin in kerst en oud&nieuw

  1. Wat een leuke blog!! 🙂 leuk dat je en naar Londen bent geweest…. en naar Oostenrijk!! En wat tof dat je volgend jaar voor het eerst met je vriendje op vakantie gaat!! Super leuk!! Waar gaat de reis heen? x

Geef een reactie

