Winactie

Nagellak winactie

Ik vertelde laatst dat ik heel graag een winactie wilde houden, omdat ik de 50 volgers op wordpress en bloglovin’ dat behaald. Dat is inmiddels al uitgelopen tot bijna 60, dus vandaar dat er nu echt een winactie is!

DSC_4908

Ik wilde een winactie houden met nagellakjes, omdat ik de laatste tijd voor nagellak voor jullie reviewd heb. Ik wilde wel wat speciale lakjes doen of lakjes die moeilijk of niet meer te verkrijgen zijn. Daarom heb ik drie mooie nagellakjes uitgekozen, die ik aan één van jullie ga weggeven!DSC_4912
DSC_4918Als eerste een hele mooie groene kleur van Essie. De kleur groen is moeilijk te beschrijven en zou voor veel mensen opvallen. Het is een kleur groen die je niet vaak ziet en dat vind ik altijd heel erg leuk. Essie is een goed merk, daarom vind ik het extra leuk dat ik hem aan één van jullie kan weggeven. De nagellak is in de kleur ‘Ruffles und Feathers’. Deze nagellak is niet meer te verkrijgen. 


DSC_4922Dan een mooie goude kleur van Catrice. Ik had deze laatst nog gevonden bij Kruidvat, maar het is het lakje van kerst collectie van vorig jaar. Ik vond hem er zo prachtig uitzien, dat ik hem meenam van jullie. Dit is dus een limited edition nagellak, die niet meer te verkrijgen is. Deze zou je op kunnen doen met oud & nieuw of een ander feestje. Het lakje is in de kleur ‘Flapper Style’. Deze nagellak is niet meer te verkrijgen.

DSC_4929
En als laatste, een Nicole by O.P.I lakje. Een lakje dat ik laatst een keer vond bij de Big Bazar, maar wat vrij moeilijk te verkrijgen is. Het is een prachtige witte parelmoerkleur en staat heel erg mooi bij elke huidskleur. O.P.I is wederom een goed merk, dus die wilde ik graag aan jullie weggeven. Dit lakje heeft echter alleen geen naam, maar de kleur wordt daar gelukkig niet minder mooi van! Deze nagellak is moeilijk te verkrijgen.

Dit zijn de drie nagellakjes die ik aan jullie wil weggeven. Wat moet je doen om kans te maken?
1. Volg mijn blog op bloglovin’
2. Laat een reactie achter, waarin je vertelt dat je meedoet.
3. En als extra, volg mij op Instagram (YvetMaxime)

Als je alle stappen hebt gedaan (3 hoeft niet), dan doe je automatisch mee met de winactie. Zorg wel dat je je email invult, in het daarvoor bestemde hokje, of zet hem in je reactie. Op 25 december kies ik een winnaar, zodat het pakketje nog voor oud & nieuw kan worden verzonden!

Veel succes met meedoen!

Loves Yvet

8 gedachten over “Nagellak winactie

  1. Wat een leuke actie! Ik hou enorm van nagellak.Wat een super mooie kleurtjes, ook heel erg leuk voor tijdens oud en nieuw! Die nagellak van Catrice doet me denken aan een van mijn favoriete nummers: Flapper Girl van The Lumineers. Helaas geen instagram maar ik volg je wel op bloglovin (sandra9454) en ik heb een tweet verstuurd (@xsajo)
    Duimen maar..

Geef een reactie

