TAG

Christmas Tag

Laatst liet ik jullie al mijn wishlist zien en vandaag wil ik wat leuke vragen gaan beantwoorden over de kerst. Ik hou heel erg van de kerst en vind tag’s altijd heel erg leuk om te lezen. Er kwam ook als resultaat uit de poll dat jullie tag’s graag wat vaker willen lezen. Dus vandaar dat ik dacht dat dit wel een leuk extra artikel is.

1. Blijf je liever in je pyjama tijdens kerst of vind je het leuk om je mooi aan te kleden?
Het liefst zou ik de hele dag in mijn foute kersttrui rond lopen, maar als ik naar familie ga vind ik het wel zo leuk om me mooi te kleden. Ik denk niet gelijk aan een jurkje, want ik vind een blouse ook wel heel erg leuk om aan te doen. Maar in ieder geval trek ik wel iets feestelijks aan.

2. Als je alleen maar een cadeautje kon kopen voor één persoon wie zou dat dan zijn, dit jaar?
Ik zou dan een cadeautje kopen voor mijn vriendje, Elwin. Ik heb namelijk nog nooit kerst met hem samen gevierd, dus daarom zou ik het wel leuk vinden om dan dit jaar voor het eerst kerst te vieren met een cadeautje erbij. Maar dit gaat helaas al niet meer op, want ik heb al een cadeautje voor mijn paps gekocht!

tumblr_mf2y41xIJP1ryp7jko1_500
3. Maak je de cadeautjes open in de ochtend of juist in de avond?
Dat verschilt eigenlijk elk jaar, maar dit jaar wordt het waarschijnlijk in de middag bij mijn oma. In de middag ga ik naar mijn moederskant, waar we waarschijnlijk wel cadeautjes doen. En in de avond ga ik naar mijn vaderskant, waar we geen cadeautjes doen. Maar voor mij maakt het ook niet uit, ik vind beide heel erg gezellig.

4. Heb je ooit een huis van peperkoek gebouwd?
Ik weet het eigenlijk niet echt. Ik denk het wel, toen ik nog heel klein was. Ik kan het me in ieder geval niet meer herinneren. Ik wil het wel heel graag eens gaan doen!

5. Wat vind je leuk om te doen tijdens de kerstvakantie?
Gezellig de hele dag thuis zijn in mijn foute kersttrui, maar ook veel bij familie zijn. En veel met mijn vriendje afspreken. Helaas moet ik ook leren, want gelijk na de kerstvakantie heb ik toetsweek.

tumblr_ngf963LmBt1t6bh5fo1_500
6. Wat is je favoriete kerstmaaltijd?
Ik vind gourmetten altijd heel erg gezellig, maar echt een kerstmaaltijd weet ik eigenlijk niet. In ieder geval is gourmetten altijd goed (:

7. Wat is je favoriete kerstfilm?
Ik heb er eigenlijk geen, want ik vind kerstfilms zo afgezaagd. Ik kijk eigenlijk elk jaar gewoon een film met mijn ouders, die ons op dat moment erg leuk lijkt. Dus ik heb geen favoriete kerstfilm, sorry.

tumblr_ng9rsa3Lwr1raodjgo1_500
8. Heb je ooit een sneeuwpop gemaakt?
Ja, heel erg vaak zelfs. Ik mis het wel, want ik vond dat altijd zo ontzettend leuk. Heel erg jammer dat we de laatste jaren geen sneeuw meer hebben gehad, maar dat komt vast wel weer een keer.

tumblr_mvg96jyEyv1rjgso5o1_500
9. Wat vind je leuker? Kerstavond, Eerste Kerstdag of Tweede Kerstdag?
Wij vieren nooit kerstavond, dus vandaar dat ik die al niet kan kiezen. Maar Eerste of Tweede Kerstdag, dat maakt mij niet zoveel uit. Ik vind beide heel erg leuk, omdat het op beide dagen gezellig is!

10. Witte lichtjes of gekleurde?
Dit jaar heb ik gekleurde lichtjes en dat vind ik echt heel erg leuk, maar ik heb geen voorkeur. Witte lichtjes geeft iets meer sfeer en gekleurde lichtjes maken het weer heel erg gezellig. Dus een combi van beide denk ik!

Ik heb zoveel zin in de kerst en dat is nu alleen nog maar meer geworden. Hebben jullie ook zin in de kerstdagen?

Loves Yvet

12 gedachten over “Christmas Tag

  1. Leuke tag! Ik heb echt enorm zin in de feestdagen, echt raar soms dat het al zo dichtbij is. Morgen moet ik nog een half dagje naar school en dan mag ik zeggen dat ik vakantie heb, ook al moet ik twee dagen werken haha. x

Geef een reactie

