Beauty

Beauty | P2 Nagellak

En weer een nagellakje van P2. De laatste van de winactie. Ik ben erg benieuwd hoe dit lakje gaat bevallen, aangezien de vorige mij heel erg verraste. Ik hoop dat dit lakje dat ook weer doet. Een ding is in ieder geval bekend, het lakje blijft lang en goed zitten.

DSC_4684 DSC_4691
Een oranje lakje, deze keer. Een kleur die ik niet zo snel zal kopen, tenzij het EK of WK is. Maar ik vind het altijd leuk om nieuwe kleuren uit te proberen, waar ik normaal gesproken niet zo snel voor zou kiezen. Het is weer een zelfde lakje als de vorige twee, weer in de bekende verpakking. De kleur is ook weer fel, net zoals het voorgaande roze lakje. De kleur die ik heb gekregen is: 621 Summer calling. Leuke naam, die erg van toepassing is op de kleur.

DSC_4695 DSC_4698
En weer ben ik verrast. Op je nagels is hij heel erg mooi. De kleine glittertjes doen wonderen in deze kleur. De glitters maken dit lakje echt heel erg speciaal. Geen standaard oranje, maar mooi opvallend oranje. Deze knalt wat mij betreft, nog meer van de nagels dan de roze kleur. Hij is anders dan andere oranje kleuren en dat vind ik leuk. Ik hou ervan als merken iets anders doen met een standaard kleur. Zonder de glitters had ik dit lakje niet speciaal gevonden en misschien ook wel een beetje lelijk. Maar de glitters maken dit lakje helemaal af. Ik vind dit echt een kleur om te dragen op vakantie, lekker vrolijk en hƩƩl erg zomers! De kleur lijkt ook een beetje naar koraal te neigen, wat een leuke twist geeft.

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik heel erg blij ben dat ik deze prachtige lakjes heb mogen winnen. Ik ben anders naar sommige kleuren gaan kijken. Ik heb me helemaal laten verrassen. Best leuk om eens producten te reviewen die je niet zelf hebt gekocht, zo word je steeds verrast. Ik ben over alle lakjes heel erg tevreden, maar de rode is nog steeds mijn favoriet.

Welke van de drie lakjes vond jij het mooist?

Loves, Yvet

11 gedachten over “Beauty | P2 Nagellak

Geef een reactie

