Lifestyle

One Direction verslaafd, dipje en veel pijn

Vandaag ga ik mijn week met jullie bespreken. Terwijl ik dit trouwens typ heb ik eigenlijk heel erg veel pijn, maar ik wilde heel graag een extra artikeltje voor jullie schrijven. De pijn in mijn handen is dus weer terug, waardoor ik even in een dipje kwam te zitten deze week. Vooral zondag zag ik het even niet meer zitten. De pijn zorgde ervoor dat ik steeds alles fout ging typen. Als je dat via wrts aan het leren bent, is dat heel erg vervelend! Ik raakte heel erg gefrustreerd, wat resulteerde in een hele chagrijnige Yvet. Gelukkig is de pijn nu iets minder erg, maar ik voel het nog steeds. Ik ga vandaag naar de dokter, dus ik ga dan vertellen dat de pijn in mijn hand/arm steeds weer terugkeert. Gelukkig ben ik wel een stuk minder moe!

Ik raakte dus even in een dipje door de pijn, niks was even goed. Ik ben dan het chagrijnigste kind ter wereld. Geloof me, je wilt dan echt niet bij mij in de buurt zijn. Ik was dus een beetje chagrijnig tegen iedereen die in mijn buurt kwam, maar gelukkig is die bui nu weer weg. Hebben jullie ook wel eens een bui dat niemand bij je in de buurt moet komen? 

Verder heb ik 2 dagen thuis gezeten, omdat ik 1 dag mijn vitamine vergeten was in te nemen. Heel erg vervelend, maar hopelijk komt er uit de bloedtest dat mijn vitamine b12 wel wat omhoog is gegaan. Dat gaan we dus ook vandaag te weten komen.

Ik heb ook een One Direction verslaving opgedaan dit weekend. Ik wilde nieuwe albums luisteren en kwam uit op One Direction. En oeps, ik vond het album zo leuk, dat hij de hele zondag op repeat stond. Ik ben afgelopen zomer naar hun concert geweest en als ze weer naar Nederland kwamen, zou ik daar wel weer heen willen. Helaas komen ze niet, maar wat een leuke liedjes hebben ze weer uitgebracht zeg!

Luisteren jullie ook wel eens naar One Direction?

Loves Yvet

8 gedachten over “One Direction verslaafd, dipje en veel pijn

  1. Wat naar van de pijn! Ik heb dat ook wel eens dat ik zo chagrijnig ben dat mensen maar beter uit mijn buurt kunnen blijven, maar gelukkig is dat vaak snel over en komt het niet vaak voor. Alleen als mensen op zo’n moment mij gaan vragen waarom ik chagrijnig ben word ik nog meer chagrijnig haha!

Geef een reactie

