Lifestyle

Lifestyle | Wishlist Kerst

Vandaag heb ik mijn wishlist voor jullie klaarstaan voor deze kerst. Ik hou heel erg van de kerst, maar ook gewoon van de maand december in het algemeen. Maar kerst laat niet lang meer op zich wachten, dus vandaar dat ik mijn wishlist maar eens met jullie deel. Ik hoop natuurlijk dat ik deze dingen krijg, maar andere lieve originele cadeau’s vind ik ook altijd erg leuk. Maar deze dingen wil ik al een tijdje, dus vandaar dat ik ze maar voor kerst ga vragen.

pizap.com14174662220181
1. Mac Mineralize Blush – Petal Power. Mac Dainty is de laatste tijd erg populair, ik vind hem echter niet zo mooi als iedereen vindt en zegt. Hij is natuurlijk wel mooi, maar niet een ontzettend speciale kleur. Bovendien vind ik hem ook net te licht voor mijn huid. Petal Power vind ik dan weer wel een hele mooie warme blush, die goed aansluit op mijn huidskleur.

2. Real Techniques – Blush Brush. Deze kwast staat al een tijdje op mijn lijst, omdat ik eigenlijk nog niet echt een blush kwast heb. Ik had er eentje, alleen ik had een blondje actie. Ik dacht laat ik mijn kwast gaan droog fΓΆhnen, terwijl het synthetische haren zijn. Heel erg slim, maar niet heus. Maar daarom heb ik dus nog geen blush kwast, dus deze zou heel erg fijn zijn.

3. Kwetsbaar – Linda Jansma. Ja, een boek. Ik lees best veel, alleen wist de laatste tijd niet meer wat voor boeken ik moest lezen. Totdat ik bij de Bruna het boek ‘Tweestrijd’ zag. Een thriller, wat ik normaal nooit lees. Maar het bevalt me goed. Daarom wil ik nog graag een boek van haar.

4. Max Factor – False Lash Effect Fusion Mascara. Ik ben heel erg fan van de mascara’s van Max Factor en wil er daarom nog eentje proberen. Mijn False Lash Effect mascara is ook bijna op, dus ik vind dat ik er ook wel weer eentje mag proberen.

5. Lady Million – Parfum. Ik wil al een tijdje dit parfum hebben, omdat hij lijkt op Scarlett. Scarlett is mijn favoriete geur, maar wordt helaas niet meer gemaakt. Daarom wil ik dit parfum heel graag als vervanger voor Scarlett.

6. Mac Mineralize Skin Finish – Soft and Gentle. Last but not least, de bekendste highlighter van Mac! Ik heb hem al een paar keer in de winkel zien liggen, maar elke keer liet ik hem liggen vanwege de prijs. Misschien dat de kerstman deze wel voor mij mee kan nemen?

Dit was mijn kleine, maar wel mooie wishlist voor deze kerst. Normaal weet ik nooit iets, dus dat ik nu zes dingen op mijn lijstje heb staan is heel erg bijzonder. Ik hoop dat kerst dit jaar weer heel erg gezellig wordt!

Wat staat er op jullie wishlist?

Loves Yvet

10 gedachten over “Lifestyle | Wishlist Kerst

Geef een reactie

