Beauty

Beauty | P2 Nagellak

Laatst reviewde ik al een lakje van de winactie en vandaag is de roze aan de beurt. Ik heb bedacht om ze alle drie in dezelfde maand te reviewen. Ook zie je ze dus allemaal verschijnen als dinsdag artikel. Dit leek mij wel leuk om te doen. Het kan zijn dat ik de rest van de maand december op dinsdag lakjes review. Het lijkt me wel leuk om eens in de zoveel tijd te zorgen dat ik dan op elke dinsdag in die maand een lakje, lipstick of een ander beauty product te reviewen. Maar vandaag ga ik dus de roze P2 nagellak reviewen.

DSC_4634 DSC_4640
Zoals ik al zei een roze lakje. Niet zomaar roze, nee, echt roze. Meer roze dan dit kan haast niet. Ik vind het lakje er heel erg fel en vrolijk uitzien in het potje. Net zoals de vorige is het gewoon een standaard verpakking van P2. Het nagellakje is in de kleur 692 Hurry up! Een leuke naam voor zo’n fel lakje.

DSC_4645
DSC_4649Op elke foto draag ik twee laagjes van de lak en een top coat.

Wauw, wat een super mooie roze kleur. Hij knalt echt van je nagels af. Het is een kleur die ik snel zou pakken in de zomer, maar op zich zou hij best in de herfst gedragen kunnen worden. Zo kun je jouw grijze herfstdag toch nog wat kleur bezorgen. Maar deze kleur is wel echt perfect voor in de zomer. Echt een hele mooie kleur. Normaal zou ik niet zo snel voor zo’n lakje kiezen, maar door de winactie heeft het mijn ogen wel geopend. Vaker voor zo’n felle kleur gaan is zeker niet verkeerd.


DSC_4659Geslaagd kleurtje? Ja, zeker! Ik ben heel erg verrast door deze kleur en ben gaan inzien dat ik vaker een felle kleur moet kiezen. Hij blijft ook redelijk lang zitten, ongeveer 3 volle dagen. Ik weet ÊÊn ding zeker: ik ben verliefd op de kwaliteit van P2. Mooie nagellak voor een klein prijsje, die ook nog goed blijft zitten.

Houden jullie van zulke felle nagellak kleuren?

Loves, Yvet

9 gedachten over “Beauty | P2 Nagellak

Geef een reactie

