Lifestyle

Lifestyle | Music of the moment #2

Vandaag heb ik weer een ‘Music of the Moment’ voor jullie. De laatste tijd heb ik veel muziek geluisterd en heb dus ook wat nieuwe liedjes ontdekt. Ik luister trouwens altijd muziek tijdens het bloggen, leren of gewoon als ik aan het niksen ben. Laten we snel beginnen!

1. Taylor Swift – Blank Space 

Echt een hele leuke song, terwijl ik de laatste tijd niet echt fan ben van Taylor. Dit liedje is toch wel leuk om af en toe even te luisteren. 

2. Selena Gomez – The Heart Wants What It Wants 

Ik ben heel erg fan van Selena, haar nieuwe hit vind dan ook echt heel erg leuk. Het is wel wat anders dan we gewend zijn van Selena, maar ik vind het wel nog bij haar style passen. Erg leuke song! 


3. Ariana Grande – Just a Little Bit of Your Heart 

Ik vind dit liedje van Ariana zo ontzettend mooi. Ik vind haar echt geweldig kunnen zingen, maar ik vind dat nummers als ‘Just a Little Bit of Your Heart’ het best bij haar stem passen.

4. Red Hot Chili Peppers – Wet Sand 

En ik ben weer terug bij een oude liefde van mij. Ik ben al best lang fan van de rhcp en begon laatst weer het album Stadium Arcadium te luisteren. Opeens hoorde ik ‘Wet Sand’ door de speakers, ik was gelijk weer verliefd. Ik vind de andere liedjes van het album ook goed, maar deze staat toch wel in de top 3.

5. Sam Smith – Stay With Me 

Volgens mij hoef ik hier gaan extra uitleg bij te geven. Het liedje is een lekker rustig muziek en ook nog eens heel mooi.

Welk liedje staat bij jullie tegenwoordig op repeat?

Loves Yvet

 

 

 

9 gedachten over “Lifestyle | Music of the moment #2

  1. Wat een leuke liedjes! Ik luister de laatste tijd erg vaak naar Human van Christina Perri of Take me To Church van Hozier :). Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award, meer informatie daarover staat op mijn blog! xx

  2. Oh wat geweldig we hebben een beetje dezelfde playlist at the moment! Behalve de Peppers, maar die vind ik wel heel tof! Het hele album van Taylor Swift vind ik trouwens goed, terwijl ik voorheen ook geen fan was! Echt een aanrader voor als je die nog niet geluisterd hebt! Xxx

Geef een reactie

