Lifestyle

Liebster Award

Ik zag laatst dat een paar bloggers genomineerd waren voor de Liebster Award en vond dat er heel erg leuk uitzien. Toen ik laatst een berichtje kreeg dat ik ook genomineerd was, werd ik enorm blij. Eigenlijk ben ik twee keer genomineerd, maar om nou twee keer vragen te beantwoorden leek me een beetje veel. Dus ik heb maar geloot en daar kwam uit dat ik de vragen van Themomentsoftoday ging beantwoorden.

Bij de Liebster Award moet je een paar stappen doorlopen, hier staan ze even op een rijtje:
– Beantwoord de vragen in het artikel van degene die je genomineerd heeft.
– Vertel 11 dingen over jezelf
– Nomineer 11 bloggers, normaal tot 200 bloglovinvolgers, maar ik vind dat de bloggers met iets meer volgers ook wel in het zonnetje gezet mogen worden 🙂
– Bedenk 11 vragen die de bloggers moeten beantwoorden
– Laat weten dat ze genomineerd zijn
– Vergeet niet de badge te plaatsen 🙂

Laat ik maar snel de vragen gaan beantwoorden

1. Wat vind je het leukst aan de maand december?
Ik houd heel erg van de lichtjes waarmee iedereen zijn tuin/huis/kamer versiert. Het geeft zo’n warm en gezellig gevoel en daar hou ik heel erg van.

2. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik volgde al een lange tijd verschillende bloggers/youtubers en ontdekte dat ik dat wel heel erg leuk vond. Dus op een dag verveelde ik me en kwam ik erachter dat ik bloggen heel erg leuk vond. Ik ben dus eigenlijk een beetje begonnen omdat ik me verveelde, maar tegenwoordig blog ik omdat ik het leuk vind als mensen mijn artikelen leuk vinden.

3. Heb je een abonnement op een tijdschrift? Zo ja, welke?
Nee, maar ik koop wel elke week de Hitkrant. Ik heb geen abonnement omdat ik soms de Hitkrant niet zo leuk vind en dan kan ik gewoon makkelijk een ander tijdschrift uitkiezen.

4. Wat eet je vaak als ontbijt?
Doordeweeks eet ik gewoon een boterham met hagelslag, maar als ik wat meer tijd heb eet ik meestal fruit met yoghurt. Of ik ontbijt soms met wentelteefjes, omdat ik dat onwijs lekker vind!

5. Doe je aan een sport?
Nee, niet echt. Ik sport wel, maar bij een sportschool. Ik wil namelijk zelf kunnen bepalen wanneer ik sport en als je in een team speelt, kan dat natuurlijk niet.

6. Wat is het origineelste cadeau dat je ooit gekregen hebt?
Ik wilde vroeger altijd geld, omdat ik nooit wist wat ik wilde. Maar een goede vriend van mij die pakte het ‘geld’ geven iets anders aan dan anderen. Dus ik kreeg van hem een schoenendoos met als inhoud €7,50 in 1 centjes, 2 centjes en 5 centjes. Iedereen wist dat ik dat ging krijgen, behalve ik natuurlijk. Ik moest er heel erg hard om lachen, want het was echt onwijs origineel haha!

7. Wat zijn je voornemens voor 2015?
Ik doe niet aan voornemens, haha. Ik zeg elk jaar weer ‘beter mijn tanden poetsen’, maar verder heb ik geen voornemens. Ik merk gewoon dat bijna niemand zich eraan houdt. Dus daarom doe ik er niet aan, haha.

8. Welk boek raad je iedereen aan om te lezen?
Tweestrijd van Linda Jansma. Het is een Thriller, maar wel eentje die niet super spannend is. Maar de opbouw die erin zit, is echt zo onwijs goed. Ja, echt een aanrader!

9. Hoe gaat het met je?
Heel erg goed, ik ben op dit moment bij mijn vriendje. We hadden gisteren (5 december) een jaar, wat natuurlijk heel erg leuk was.

10. Wie zijn je favoriete bloggers/YouTubers?
Ik noem wel even alleen mijn Nederlandse op, anders zijn we nog lang bezig. Maar van de Nederlanders zijn het: Teske de Schepper, VeraCamilla, Mascha (Beautygloss, Vloggloss), Dylan en Mert (Fun) en Lotte (Lottelovesbeauty).

11. Hoe zie je jezelf over 10 jaar?
Ik hoop over 10 jaar een leuke baan, man, kinderen en een kat te hebben. Oh en ik hoop heel gelukkig te zijn, hihi!

Dat waren de vragen, dus nu gaan we door met de 11 feitjes.

1. Ik vind lieveheersbeestjes eng
2. Ik houd van de winter
3. Ik heb een lichtelijke verslaving aan youtube
4. Ik ben voor Ajax
5. Het liefst loop ik de hele dag in mijn pyjama
6. Mijn favoriete land is Oostenrijk
7. Ik ben gek op Moam
8. Ik hou van olifanten
9. Koken vind ik onwijs leuk om te doen
10. Ik heb hoogtevrees
11. Het liefst zou ik een Engels accent hebben en dan de hele dag door praten totdat iedereen er gek van wordt.

LiebsterAward

De 11 blogs die ik nomineer:
Livingalie
Dailyjennn
Nynke’s Lifestyle
BlogbyDenisee
LifeblogLau
GlamandGlitters
Enjoyan
Balou
Thebudgetblognl
Mylifeaskarlijn
Felizworld

Mijn 11 vragen:
1. Wat is je favoriete blogger/youtuber?
2. Welk vak vind je het leukst op school?
3. Wat is je favoriete artiest?
4. Wat staat er bovenaan op jouw bucketlist?
5. Wat vind je het leukste aan bloggen?
6. Wat was het eerste product dat je door een blogger kocht?
7. Wat is je favoriete vakantiebestemming?
8. Welk eten vind je het lekkerst?
9. Met wie zou jij wel eens een beschuitje willen eten?
10. Waarom ben je een blog begonnen?
11. Welke geur vind jij lekker ruiken?

Loves, Yvet

14 gedachten over “Liebster Award

Geef een reactie

