Lifestyle

Lifestyle | December Goals

tumblr_ng02zxblGm1tcywgdo1_500

Het is december en daarom wilde ik wat andere dingen doen dan normaal. Vandaag is het eerste artikel wat ik het teken staat van december, kerst, gezelligheid, lichtjes en warmte. Ik hou ontzettend van de maand december en zou het ook niet erg vinden als het hele jaar alleen uit deze maand zou bestaan. Maar helaas kan dat niet, dus moet ik maar genieten van de 31 mooie december dagen. Daarom heb ik wat doelen bedacht voor de maand december. Ik weet nog niet of ik dit elke maand ga doen, maar we zullen zien!

Genieten 

Dit staat op nummer 1 van deze maand. Ik wil heel erg genieten! Niet alleen van de feestdagen, maar ook gewoon van alle andere leuke dingen die er in december zijn. Ik heb laatst mijn kamer een kerst make-over gegeven en daar heb ik heel erg van genoten. Van zulke dingen wil ik dus heel erg veel gaan genieten deze maand.

tumblr_nf78xc5SzO1skx16so1_1280

Gezelligheid 

Ik ga dit jaar voor het eerst kerst vieren met mijn vriendje erbij, heel erg leuk natuurlijk. Maar ik wil de feestdagen dit jaar gewoon anders gaan zien dan normaal. Ik wil het zelf gezelliger proberen te maken. Ik weet nog niet precies hoe, maar dat bedenk ik nog wel.

Gezonder eten

Tijdens de feestdagen mag ik heus wel lekker ongezond en veel eten, maar de rest van de maand wil ik wat bewuster na gaan denken over wat ik eet. Soms eet ik namelijk helemaal geen brood, omdat ik het niet zo lekker vind. Maar dan vervang ik het voor iets ongezonds. Dat wil ik dus niet meer gaan doen. Als ik een keer geen zin hem in brood of iets anders wat je dagelijks eet, dan wil ik dat ook met iets gezonds gaan vervangen.

Minimaal één keer per week sporten 

In oktober was ik super goed bezig met sporten, maar doordat ik in november zoveel ziek was, is dat daarna niet echt meer gelukt. Ik wil daarom in december minimaal één keertje in de week sporten. Moet lukken toch? 

Meer bloggen 

Ik wil gaan proberen drie artikelen per week online te krijgen. Ik weet niet zeker of dit deze maand elke week gaat lukken, maar ik hoop het wel. Vaak heb ik wel tijd over voor een klets-artikel of een tag. Dus waarschijnlijk gaat dit wel lukken, maar mijn vaste dagen blijven nog steeds dinsdag en zaterdag. (Ps. Als een derde artikel lukt, komt hij op donderdag of zondag online) 

Meer video’s opnemen

Ik wil deze maand proberen 3 video’s voor jullie online te krijgen. Binnenkort komt al een inspiratie video online, dus die kunnen jullie al verwachten. Ook wil ik een dagje gaan vloggen en de derde video is nog even een verassing (zowel voor jullie, als voor mij). Maar dit doel wil ik ook heel graag halen.

Één keer per week koken

Ik vind koken ontzettend leuk, alleen heb er de laatste tijd geen tijd voor gehad. Deze maand wil ik dus elke week iets gaan koken Dit doel vinden mijn ouders trouwens ook niet erg 😉

Dat was het laatste doel voor deze maand. Ik hoop natuurlijk dat ze allemaal gaan lukken, maar ik denk het niet. Maar ik zie het wel, haha! Hebben jullie ook december goals opgesteld? Zo ja, welke staat er bij jou op nummer 1? 

Loves Yvet

10 gedachten over “Lifestyle | December Goals

Geef een reactie

