Beauty·Nails

Beauty | P2 nagellak

Laatst was ik bij Ajax, toen ik opeens allemaal berichtjes zag binnenkomen op Instagram (Yvetmaxime). Ik zag dat ik een winactie had gewonnen. Ik werd gelijk helemaal blij, ook een beetje door het feit dat Ajax een doelpunt maakte, maar vooral doordat ik drie leuke P2 lakjes had gewonnen. Vooral de rode tint sprak mij aan. Toen de winactie van Mylifeaskarlijn en thebudgetblognl binnen was gekomen, werd ik alleen maar enthousiaster. Daarom review ik vandaag het rode P2 lakje voor jullie.

DSC_4570
DSC_4574

Normaal zou ik zeggen, dat ik voor een lakje koos. Maar deze keer had ik natuurlijk geen keuze. Ik kreeg een rode P2 lak, in de kleur: 691 can’t get enough! In het potje zag het lakje er al prachtig uit, erg geschikt voor de tijd van het jaar. Ook lijkt het mij een mooi lakje voor de feestdagen, die eraan zitten te komen. Sorry trouwens voor de belichting, de hele dag scheen de zon goed voor het maken van foto’s. Toen ik foto’s begon te maken, werd jammer genoeg het licht erg geel.

DSC_4581 DSC_4586

Ik bracht twee laagjes aan van de mooie rode kleur, daarover heen deed ik een topcoat. De kleur is zonder zonlicht erop, vrij donker rood. Maar in het licht is het een mooie, klassiek rode kleur. Ik vind het echt een hele mooie rode lak. Normaal gesproken zou ik de kleur rood laten liggen, maar deze heeft wel een plekje in mijn favorieten verdiend. Het dekt trouwens al mooi met één laagje van de lak, maar om het effect van de kleur wat meer over te laten komen heb ik twee laagjes aangebracht.

DSC_4587 DSC_4596

Ik ben super blij met dit lakje, dus ik ben benieuwd naar de andere 2 kleurtjes die ik heb gekregen. Deze ging ik als eerste reviewen omdat deze mij het mooiste leek en omdat de andere kleurtjes meer voor de zomerdagen zijn. Maar binnenkort kun je ook nog een review zien van de andere twee lakjes.

Wat vinden jullie van het klassiek rode lakje?

Loves, Yvet

15 gedachten over “Beauty | P2 nagellak

Geef een reactie

