Lifestyle

Personal | Ik heb jullie hulp nodig

Het gaat de laatste tijd erg goed met mijn blog. Plannen gaat goed en de artikelen schrijven gaat ook steeds beter. Ook krijg ik steeds meer lieve reacties van jullie, bijvoorbeeld dat mijn blog erg leuk is. Maar ik kan mij voorstellen dat jullie een voorkeur hebben naar bepaalde artikelen. Vanaf 2015 wil ik daarom jullie favoriete artikelen meer gaan laten terug komen, zodat jullie het ook nog leuker gaan vinden om mijn blog te gaan bezoeken. Ik wil jullie daarom vragen of jullie onderstaande poll willen invullen, hierdoor kan ik jullie wensen gaan verwerken. Natuurlijk laat ik nog even weten aan jullie welke artikelen jullie het leukst vinden en welke dus het vaker op mijn blog komen. Ik hoop dat jullie mij hiermee willen helpen.

Loves, Yvet

4 gedachten over “Personal | Ik heb jullie hulp nodig

Geef een reactie

