Lifestyle

Lifestyle | De maand november

Vandaag een extra artikel. Ik vertel wat er in november allemaal gebeurd is, want dat leek mij wel eens leuk. Ook omdat morgen december begint en de maand november nogal een rare en soms leuke wending kreeg. Misschien ga ik dit wel elke maand doen, als er goed op gereageerd wordt!

De maand november betekende voor mij veel ziek zijn. Er werd geconstateerd dat ik een heel erg tekort heb aan vitamine b12, een waarschijnlijk reactie op de ziekte van Pfeifer. Wel een late reactie, want ik had dat ongeveer 2,5 jaar geleden. Erg vervelend, want daardoor heb ik bijna  twee weken school gemist. Inmiddels gaat het gelukkig alweer wat beter en loop ik helemaal goed met schoolwerk. Maar toch, leuk is het niet.

De maand november was een een leuke maand. Ik kreeg namelijk 50 volgers op bloglovin, maar dat is niet alles. Ik keek net bij mijn wordpress statistieken en zag tot mijn verbazing dat ik ook 50 wordpress volgers heb. Ik ben daar zo ontzettend blij mee, dat ik binnenkort maar een winactie ga houden. Ik ben super blij dat ik toch ben door gegaan met mijn blog, anders had ik dit niet meegemaakt.
Naamloos

Ook heb ik kaartjes weten te bemachtigen voor Ariana. Daardoor heb ik ook veel lieve mensen leren kennen, die ook naar het concert gaan. Ik vind dat altijd leuk, omdat zij ook net zo fan zijn als ik. Verder heb ik goede cijfers binnen gehaald ondanks dat ik ziek ben geweest.
Ariana-Grande

Na de kerstvakantie heb ik helaas alweer toetsweek, maar het meeste heb ik gelukkig al samengevat! Ik ben heel erg benieuwd hoe kerst dit jaar zou zijn en oud & nieuw. Ik hou heel erg van de maand december en jullie kunnen dan ook wel wat leuke dingen verwachten wat in het teken staat van december, kerst en gezelligheid.
DSC_4596

Dit was dan het eerste terugblik artikel. Vonden jullie het leuk?

Loves Yvet

10 gedachten over “Lifestyle | De maand november

  1. erg leuk artikel dit! vervelend dat je begin van deze maand zoveel ziek was maar gelukkig heb je ook genoeg leuke dingen deze maand! en Ariana Grande lijkt me echt vet om in het echt te zien..
    Liefs Nathalie

  2. Jaloers dat je naar Ariana gaat, ik wilde er zo graag heen… Was alleen vergeten dat de kaartverkoop vorige week was, shit! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XO

Geef een reactie

