Beauty

Beauty | Catrice LE Viennart Lipstick

Ik zag op instagram al foto’s van de nieuwe limited edition van Catrice. Ik werd er heel enthousiast door en wilde heel graag een product uit de lijn scoren. Ik wilde eigenlijk de blush, maar in de winkel zag ik dat hij waarschijnlijk niet bij mijn huidskleur past, waardoor ik uitgebreid de lipsticks ging swatchen. Ik stond ongeveer een kwartier te twijfelen tussen de twee rode tinten van de LE. Uiteindelijk heb ik er dus eentje uitgezocht en vandaag review ik deze kleur.

DSC_4715 DSC_4718

Ik vind als eerste de huls echt prachtig. Een mooie zwarte huls, met een bloemenprint erop. De naam, Catrice, vind ik mooi subtiel verwerkt. De verpakking voelt trouwens best zwaar aan, wat het een soort luxe gevoel geeft als je hem vast houdt. Ik nam de lipstick in de kleur CO3 Klimt’s Ardent Kiss. Ik vind het wel een leuke naam, omdat het een beetje een kerstig gevoel geeft. Het is trouwens een shimmer lip colour.

DSC_4725 DSC_4730
De lipstick lijkt op de sticker op de onderkant van de huls roze, maar hij is rood. Een mooie, diep rode kleur met heel veel kleine glitters erin. Ik vond hem er in de winkel al mooi uitzien, maar in dit licht was hij nog mooier dan gedacht. Ik kon haast niet wachten deze te gaan swatchen.

DSC_4739
Zo ziet de lipstick er op de onderkant van de arm uit. Net zoals in de verpakking een diep rode kleur. Wel valt hij ietsje minder donker uit, maar bij deze lipstick vind ik dat niet zo erg.

DSC_4750
Dan de lipstick op de lippen. Op de lippen lijkt het met dit licht haast op een bijna klassiek rode kleur. Maar op de foto van de full face zie je dat, dat niet zo is. Wel zie je dat de lipstick echt wel veel glans bevat door de kleine glittertjes. Ik vind dit zelf heel erg mooi, maar ik zou het ook snappen als mensen dat liever niet hebben in een rode lipstick.

DSC_4835 DSC_4875
Een foto van ver weg en wat dichterbij. Normaal maak ik alleen een foto van dichtbij, maar ik vond het wel mooi om te laten zien dat deze lipstick een beetje veranderd in verschillende soorten licht. Ik vind dit wel leuk, omdat hij daardoor overdag heel klassiek staat en ’s avonds wat feestelijker. Normaal vind ik rode lipstick niet zo mooi staan bij mijn huidskleur, maar deze diep rode kleur vind ik toch wel heel erg mooi staan.

Ik ben super blij met deze lipstick. Vooral omdat de feestdagen eraan komen en deze lipstick daar meer dan geschikt voor is. Ik vind het echt een hele mooie, diep rode kleur. Catrice heeft weer goed werk geleverd!

Wat vinden jullie van de lipstick? En heb je zelf ook iets van deze LE?

Loves Yvet

17 gedachten over “Beauty | Catrice LE Viennart Lipstick

  1. Wow verassend mooi! Ik hou van knallende rode kleuren en twijfelde bij de eerste foto’s maar het staat je prachtig en de kleur is gaaf.

Geef een reactie

