Lifestyle

Lifestyle | Hoe plan ik?

Vandaag een wat ander soort post. Ik ga jullie namelijk vandaag laten zien, hoe ik plan. Voorheen plande ik in een notitieboekje, maar na een tijdje merkte ik dat het niet zo handig werkte. Voor mij in ieder geval niet. Ik snap dat sommige mensen het heel fijn vinden werken, maar ik heb iets nodig wat open en bloot op mijn bureau kan liggen. Ik moet het de hele tijd kunnen zien, om er zo aan herinnert te worden. Toen ik laatst bij de Hema een deskplanner tegenkwam, was ik dus heel erg blij.

DSC_4542DSC_4550

 

Ik nam hem in deze leuke kleur mee. Ook het motiefje vond ik wel leuk. Ik kon ook geen andere kiezen, dit was namelijke de enige kleur die ze hadden. Gelukkig dat ik hem leuk vond, anders had ik namelijk wel gebaald. Ik vond het trouwens wel raar dat ze hem niet ook in het blauw hadden, want roze is nou niet echt een kleurtje voor jongens.

DSC_4552DSC_4562

Zo plan ik mijn weekje vol. Ik zet als eerste mijn schoonmaakdag erin, dan de dagen dat ik post. Voor de rest komt mijn huiswerk er nog bij, eventuele wedstrijden van ajax en natuurlijk afspraken. Maar ook verjaardagen of belangrijke dagen (zoals dat ik 11 maanden samen was met Elwin). Sinds ik de deskplanner heb, merk ik dat ik nu beter alles kan bijhouden. Ook doe ik echt alles wat ik voor die week heb ingepland. Als ik het echt niet af krijg, schijf ik het door naar de week daarna, maar dat komt niet zo vaak voor.

Ik ben echt heel erg blij met de deskplanner van Hema. Hema heeft echt hele fijne schoolspulletjes, dus zeker het kijken waard.

Hoe plannen jullie?

Loves Yvet

12 gedachten over “Lifestyle | Hoe plan ik?

Geef een reactie

