Lifestyle

Lifestyle | Friday

Vrijdag was ik nog steeds ziek thuis, maar ik voelde me wel al een heel stuk beter. Maar toen ik op bloglovin’ keek werd ik spontaan heel erg blij. Ik had namelijk de 50 volgers behaald. Voor mij klinkt dat heel veel, omdat ik pas anderhalve maand een bloglovin’ account heb. Natuurlijk zag ik wel dat het vrij snel ging met de volgers, maar ik had nooit gedacht dat het zo snel zo gaan. Ik ben jullie daar nog steeds enorm dankbaar voor.

Maar ik wilde het eigenlijk over hele andere dingen hebben. Vrijdag was ook de kaartverkoop voor het concert van Ariana Grande. Ik ben al 3/4 jaar onwijs fan van haar en hoopte al sinds haar vorige album dat ze naar Nederland zou komen. Dus als trouwe fan, zat ik vrijdagochtend vanaf 9 uur in de wachtrij op 2 computers haha! Toen het eenmaal tien uur was en ik al zo’n 2 uur op de Fahlo app had gezeten, ging ik helemaal spacen. Ik hoefde nog maar een klein stukje en dan was ik door de wachtrij. Op de Fahlo App hoorde ik al wat mensen zeggen dat ze kaarten hadden, wat mij alleen nog maar zenuwachtiger maakte. Toen ik er eindelijk doorheen was, selecteerde ik de kaartjes die ik eigenlijk wilde hebben, maar die hadden ze niet meer. Als eerste kreeg ik staanplaatsen, waar ik eigenlijk een hekel aan heb, maar ik dacht ik ga nog een keer proberen voor zitplaatsen. Die kreeg ik, maar wel een van de slechtste plaatsen. Dus ik nog een keer proberen, en toen kwam er te staan: Geen kaarten beschikbaar. Ik wilde bijna gaan huilen, maar bleef gelukkig klam. Dus ik nog een keer proberen en gelukkig, ik kreeg staanplaatsen. Dus ik super snel haasten en tadaaa, ik had kaartjes! Ik moest huilen van blijdschap, haha. Als ik eraan terug denk, was ik echt veel te gespannen en had ik gewoon wat rustiger moeten blijven. Maar gelukkig, ik heb kaartjes en ga mijn idool zien!
Ariana-Grande
Nadat ik helemaal blij was en de glimlach niet meer van mijn gezicht kreeg, mocht in de avond mijn vriendje bij ons eten. Heel erg gezellig en onverwachts! Uiteindelijk ben ik met hem mee naar huis gegaan, aangezien zijn ouders niet thuis waren. Het was denk ik wel een van de gezelligste vrijdagen sinds tijden, dus vandaar dat ik hem even met jullie wilde delen.

Hoe was jullie vrijdag? 

Loves Yvet

10 gedachten over “Lifestyle | Friday

Geef een reactie

