Lifestyle

Personal | 50 Bloglovin’ volgers!

Ik ben nog steeds ziek thuis, maar ik werd vroeg wakker vanochtend. Nadat ik net een ontbijtje heb gegeten, ging ik maar eens op wordpress en bloglovin’. Ik zag dat ik op beide nieuwe volgers had, wat altijd heel erg leuk is. Maar toen ik op bloglovin’ zag dat ik 50 volgers heb behaald, werd ik toch wel heel heel erg blij. De laatste paar weken wordt mijn blog ook beter bezocht dan eerst. Wat er voor heeft gezorgt dat een pr-bureau mij aan hun contactenlijst wilde toevoegen. Maar wat ik het allerleukste eraan vind, is dat jullie allemaal zo lief reageren. Eerst reageerde bijna niemand en dat vond ik soms wel heel jammer, maar toch bleef ik bloggen. En gelukkig maar, want anders had ik nu niet zoveel leuke, lieve volgers op wordpress en bloglovin’. Ik ben jullie heel erg dankbaar en wil daarom binnenkort ook een kleine winactie houden. Laat me weten wat jullie het leukst vinden om te krijgen met een winactie, dan pas ik hem een beetje op jullie wensen aan! In ieder geval heel erg bedankt voor de 50 volgers op bloglovin’.

Naamloos

Volg je me nog niet op bloglovin’, maar zou je dat wel willen? Dan kun je me vinden onder de naam: LovelyLeisure.

Loves Yvet

10 gedachten over “Personal | 50 Bloglovin’ volgers!

Geef een reactie

