Lifestyle

Personal | My life #1

Ik vond het wel weer eens tijd voor een wat persoonlijker artikel. Dus vandaag doe ik dat maar even (: De afgelopen toetsweek ging erg goed, waar ik super blij mee ben. De leraren hadden geen commentaar en zijn heel erg tevreden. Op school gaat dus alles super goed. Ook met mijn vriendje gaat alles goed. We zijn nu bijna een jaar samen (5 december) en ik ben nog steeds heel gelukkig met hem.

Maar nu hoe het met mij gaat. Ik ben heel erg blij de laatste tijd, omdat het super gezellig is met de nieuwe vriendinnetjes die ik heb leren kennen in deze klas. Ze zijn super leuke meiden en ik kan erg met ze lachen. Alleen het feit dat ik de laatste tijd heel onregelmatig naar school kan, is erg (lees: heel erg) vervelend. Ik heb namelijk een drastisch te kort aan vitamine B12. En zo eigenwijs als ik ben, wil ik dus geen injecties. Ik heb nu dus tabletten, maar ze helpen niet echt, of in ieder geval heel weinig. Ik ben wel iets minder moe, maar heb nog steeds heel erg veel last van mijn gewrichten (zenuwen), veel hoofdpijn en heel erg misselijk. Ik moet morgen dus bellen van mijn moeder, om toch maar voor de injecties te gaan. Op school gaan we nu kijken naar welke lessen ik echt moet, natuurlijk wel als ik me goed voel, want als ik me echt heel slecht voel hoef ik niet. Maar in ieder geval, ik krijg dus een heel programma op school. Maar verder gaat het leren en de rest wel goed, want ik haal nog steeds 9ens en 8ten. Maar alsnog is het natuurlijk heel vervelend als je niet, of weinig, naar school kan.

Heeft een van jullie ervaring met vitamine B12 tekort? En nam jij dan wel de injecties?
Ik ben erg benieuw en ook wel een beetje bang. Maar we gaan het maar gewoon doen! Hopelijk dat het dan weer snel wat beter gaat. Want hoe gek het ook klinkt, ik zou met liefde weer elke dag naar school kunnen.

Hoe staat het met jou leven?

Loves Yvet

7 gedachten over “Personal | My life #1

  1. Vervelend zeg, maar gelukkig haal je wel hoge cijfers. Ik zou niet weten of ik vitamine b12 tekort kom. Ik weet wel dat ik andere vitamines tekort kom (Ik eet te weinig vlees en groenten), maar ik ben ook eigenwijs haha en ga er niet voor naar de huisarts.

  2. Wat vervelend dat je B12 tekort hebt… Zelf ben ik ook niet gek op prikken enzo maar dit jaar ben ik ook zoo vaak geprikt dat nu gelukkig iets beter gaat… Ik ben er niet meer zenuwachtig voor.. Maar heel veel succes alvast:) ik hoop dat de injectie wel gaat helpen zodat je weer gewoon naar school kan..
    Liefs Nathalie

  3. Het lijkt me inderdaad erg vervelend om een te kort eraan te hebben, en als je wat normaler kan leven met injecties zou ik dat zeker doen. Hoop dat het snel beter met je gaat. En super leuk dat je bijna 1 jaar met je vriendje bent!

  4. Fijn dat het zo goed gaat op school en met je vriendje! Nog nooit last van vitaminen tekort gehad, wel voor wat andere dingen injecties gehad en naar mijn mening lijkt het van te voren veel erger dan het uiteindelijk is! Succes! xoxo

Geef een reactie

