Beauty

Beauty | P2 Lipstick

Vandaag heb ik nog een lipstick van P2 voor jullie. Ik nam zoals eerder gezegd 2 p2 lipsticks mee om te reviewen! Ik vond de vorige een beetje tegenvallen, omdat hij lichter uitviel dan gedacht. Ik hoopte dus dat deze lipstick wel gewoon de kleur is, zoals hij eruit ziet.

DSC_4474
Deze keer nam ik een sheer glam lipstick mee. De verpakking is eigenlijk hetzelfde als de vorige, alleen deze is rood. Ik vind rood een mooie kleur, alleen bij deze huls vind ik het een beetje goedkoop ogen. Ik vind daarom dat de andere lipstick er wat luxer en duurder uitziet.

DSC_4477
Ik nam de lipstick mee, in de kleur 008 Lovestory. Ik vond dat wel een hele leuke naam.

DSC_4485 DSC_4486
De kleur ziet eruit als een berry kleurtje.Ik zeg ‘ziet eruit’, omdat de vorige keer de kleur ook anders uitpakte. Ik hield er dan ook rekening mee, dat deze lipstick ook iets lichter zou gaan uitpakken. Maar bij deze zou ik het minder erg vinden, omdat hij er dan toch nog wel een beetje donker roze uit zou komen te zien. In de verpakking vind ik het in ieder geval een prachtige kleur.


DSC_4492De swatch op mijn onderarm. Zoals gedacht valt deze lipstick iets lichter uit, bij deze had ik dat sowieso wel gedacht aangezien het een sheer lipstick is. Maar wel vind ik dat de kleur hierdoor niet vervelend word, bij de vorige lipstick had ik dat wel. Maar dit is gewoon een mooi, everyday lipkleurtje!

DSC_4524
De swatch op mijn lippen! Deze ziet er hier heel erg licht uit, maar in het echt is dat niet zo. Ik heb meerdere foto’s gemaakt, maar het licht werkte maar niet mee. Erg jammer, want deze kleur vond ik wel erg mooi. Het is zoals ik net al zei, een mooie everyday kleur. Perfect voor een avondje met je vriendje/vriend of voor een eerste date. Hij blijft echter niet zolang zitten, maar voelt wel heel erg creamy aan op de lippen. Ik houd er altijd wel van als het lekker romig aanvoelt. Ik vind deze kleur mooier dan de vorige en denk dat ook dat ik de andere maar aan mijn oppas-meisje ga geven, want zij is helemaal gek op roze.

Ik vind de lipsticks van P2 erg fijn aanvoelen op de lippen. Dus als ik weer eens in Duitsland ben, ga ik weer even langs het schap.

Hebben jullie ervaring met lipsticks van P2?

Loves Yvet

6 gedachten over “Beauty | P2 Lipstick

Geef een reactie

