Beauty

Beauty | P2 lipstick

Ik was laatst een dagje in Oberhausen, natuurlijk ging ik toen ook even langs de dm. Ik zag het merk p2 voor het eerst en wilde eigenlijk alle nagellakjes wel kopen. Ook de lipsticks vond ik er erg mooi uitzien. Ik nam twee lipsticks mee en vandaag review ik de eerste.

DSC_4429 DSC_4431
Ik nam als eerste een pure color lipstick mee. Ik zag heel veel mooie kleurtjes, maar ging eens voor een fel roze. Ik koos de kleur ‘105 Bondi Beach’. Hij zag er erg mooi uit in de winkel, dus ik was wel benieuwd of hij ook zo mooi op de lippen zou zijn.
DSC_4440 DSC_4443
Zo ziet de lipstick eruit. Een mooi liefelijk, roze kleurtje. Ik vond hem een klein beetje op een lipstick van mac lijken, die ik daarvoor in de douglas had gezien. Ik werd dus nog enthousiaster daardoor. Ik vind het ook erg mooi, dat de naam van het merk in de lipstick gedrukt is. Ik vind dat er altijd wel luxe uitzien.

DSC_4447
De lipstick op mijn onder arm. De kleur wijkt een beetje af, van hoe de lipstick eruit zien. Hij ziet er nu roze uit met een paarse ondertoon, ook mooi natuurlijk. Ik had ergens wel gehoopt dat hij er gewoon zo uit zou zien als in de verpakking, maar nog steeds wel een gangbaar roze kleurtje.
DSC_4457
Op de lippen valt hij nog lichter en nog meer roze uit. Aan de ene kant vind ik het mooi, aan de andere kant vind ik het ontzettend jammer en lelijk. Misschien dat deze kleur heel leuk is voor in de zomer, maar voor nu kan hij echt niet. Hij is veel te licht voor de herfst. Ook denk ik dat hij bij andere mensen mooier staat.

P2 Pure Color Lipstick – 105 Bondi Beach €1,95.

Ik vind de kleur een beetje tegenvallen, maar voor de zomer zou hij wel kunnen. Gelukkig had ik niet die van mac gekocht, anders had ik heel erg gebaald. Maar voor €1,95 had ik deze lipstick niet willen laten liggen.

Wat vinden jullie van de lipstick?Β 

Loves, Yvet

16 gedachten over “Beauty | P2 lipstick

  1. Mijn eerste reactie was : wauw mooi! Ik vind hem mooi op je lippen vallen! Maar misschien inderdaad meer voor de zomer. Of met sneeuw en een bleek huidje in de winter staat ook heel mooi! En helemaal niet duur! Ik ben heel benieuwd naar p2! Liefs.

Geef een reactie

