Lifestyle

Personal | Testweek

Ik vertelde jullie laatst dat ik toetsweek had. Het leek mij daarom ook wel zo leuk om te vertellen hoe het ging. Als eerste waren de regels ietsje anders dan vorig jaar. Zo mochten we bijvoorbeeld onze telefoons niet meer mee het lokaal in en dus op de gang laten. Mijn ouders waren het daar niet helemaal mee eens, wat begrijpelijk is. We zitten namelijk in een openbare ruimte, dus praktisch gezien zou dan iedereen je telefoon kunnen stelen. Verder waren de regels wel een beetje hetzelfde als vorig jaar. Ik vond het vorig jaar heel erg spannend de eerste toetsweek, nu had ik veel minder zenuwen. Ik was alleen bang dat ik het weer helemaal zou laten mislukken. Maar gelukkig is dat niet gebeurd. Ik heb namelijk gewoon best goede cijfers gehaald, alleen Engels viel een beetje tegen. Maar gelukkig mogen we er één herkansen, dus dat wordt Engels deze keer.

Laat ik mijn cijfers maar even met jullie delen:
– Engels: 5,9
– Nederlands: 6,9
– Wiskunde: 7,6
– Economie: 7,7
– M&O: 8
– Geschiedenis: 8,1
– Maatschappijleer: 8
– Duits: 7,7

Ik was echt heel erg verrast toen ik mijn cijfers terug kreeg, vooral met het cijfer van geschiedenis en wiskunde ben ik erg blij. Vorig jaar waren dat namelijk mijn slechtste vakken. Ik sta nu trouwens vijf achten en drie zevens op mijn rapport. Ik wil eigenlijk proberen alles op een acht te krijgen, maar ik ben nu al super tevreden.

Hoe ging jullie toetsweek?

Loves Yvet

11 gedachten over “Personal | Testweek

  1. Mooie cijfers! Ik haaat toetsweken, en zonder mobielhebben wij ook maar ik vind dat wel logisch ivb met spieken enz.. Dat deed ik vorig jaar namelijk altijd😂 en wij hebben dan zo’n bak waar hij in moet ! Maar klinkt als een goede toetsweek

  2. Mooie cijfers! Mijn toetsweek is ook prima verlopen. Iedereen krijgt zelfs een herkansing voor Wiskunde B omdat die zo slecht was gemaakt, (ik had gelukkig wel voldoende). En daarnaast heb ik dus nóg een herkansing!

Geef een reactie

