Hair

Hair | Tangle Teezer

Ik was laatst een dagje in Oberhausen en wilde heel graag bij de dm een dupe van de Tangle Teezer kopen. Maar eenmaal bij de dm aangekomen, was de dupe er niet. Ik baalde als een stekker, totdat ik bij de Douglas was. Ik ging eigenlijk met mijn oma mee en keek gewoon een beetje rond. En wat zag ik? Ja, een Tangle Teezer! Ik was enorm enthousiast en haalde mijn moeder. Ik kreeg hem uiteindelijk en ben er echt enorm blij mee!

DSC_4272
Ik had geen keuze in kleur, hij was er namelijk alleen in het roze. Nou had ik waarschijnlijk ook wel een roze uitgekozen, dus dat kwam mooi uit. Ik vind hem echt heel erg leuk eruit zien, een keer wat anders dan we gewend zijn van een borstel!

DSC_4282 DSC_4276
De kleur is echt heel erg fel, zo tof! Maar zo ziet de Tangle Teezer er dus uit. Hij heeft lange en wat korte stekels, wat ik persoonlijk er wel handig uit vind zien. Ik heb hem ook al gebruikt en het voelt ook echt heel erg fijn op je hoofd aan, als een soort van hoofdmassage.

DSC_4288
Hij past perfect in je hand en is ook makkelijk mee te nemen. Dat laatste zou ik zelf niet doen, want ik ben dan bang dat de stekeltjes beschadigen en dat zou ik natuurlijk niet willen. Misschien als ik er een doosje voor om heen vind, dat ik hem dan wel mee zou nemen.

DSC_4294
Al met al ben ik echt heel erg blij met deze borstel. Hij maakt mijn haar heel erg zacht en zorgt ervoor dat alle klitten eruit gaan. Ook blijven mijn krullen gewoon in mijn haar, wat een normale borstel eruit zou borstelen.

Tangle Teezer gekocht bij Douglas €14,95.
Hebben jullie ervaring met de Tangle Teezer?

Loves Yvet

16 gedachten over “Hair | Tangle Teezer

  1. Ik wil deze al heel lang, heel graag hebben, maar toch koop ik hem nooit, haha. Volgende week ga ik naar de Margriet Winterfair en daar verkopen ze hem ook. Ga hem toch maar kopen!

  2. Wauw, ik wil de Tangle Teezer ook heel graag, alleen vind ik ‘m altijd vrij prijzig voor een borstel…Ik heb er wel veel positieve verhalen over gehoord, dus misschien moet ik ‘m binnenkort toch maar gaan kopen…

    Bij de DM zag ik ook de gouden variant, maar die vond ik wel een beetje kitscherig.

Geef een reactie

