Fashion

Fashion | Autumn Oufit

Ik had laatst een lekker comfortabel dagje samen met mijn vriendje en we besloten wat foto’s te maken. We vonden een mooi bos waar het er al lekker herfstig uitzag. Ik had die dag een simpele maar wel een herfstige outfit aan, wat geresulteerde in deze outfit post. Ik ga kijken of ik binnenkort nog zijn outfit post kan doen.

DSC_4167
Ik had die dag mijn winterjas uit de kast getrokken. Ik had het gewoon zo koud. Verder droeg ik dus een simpele trui en een zwarte skinny.

DSC_4186 DSC_4185
Ik droeg een trui van hollister, die ik ergens vorig jaar in Maastricht kocht. Hij is gewoon heel simpel, maar zo lekker warm. De broek die ik draag is van supertrash, die ik inmiddels al 2 jaar bezit. De broek zit zo ontzettend lekker. De winterjas is van esprit en die is ook van vorig jaar. De sleehakken heb ik ergens in een winkeltje in Amsterdam gekocht.

Herfst gif
En toen ging ik met blaadjes gooien, haha! Er lagen zoveel mooie herfstblaadjes dat ik de inspiratie kreeg om ze omhoog te gooien en er vervolgens een gif van te maken. Mijn camera heeft namelijk een stand dat hij een stuk of 5 foto’s achter elkaar maakt, zodat je daarna de beste uit kan kiezen. Maar ik heb deze keer niet de beste uitgekozen, maar heb er dus een gif van gemaakt. Ik vond het wel een grappig effect geven, die vallende blaadjes.

DSC_4231
Verder droeg ik een klein, lief kettinkje. Deze heb ik van mijn vriendje gekregen, voor mijn verjaardag. Ik heb deze elke dag om, dus zo’n verassing is het niet dat ik hem deze dag ook om had!

DSC_4244
DSC_4146
Het laatste shot vind ik zo mooi. De zwanen kwamen precies langs toen wij foto’s aan het maken waren. Het waren er echt heel erg veel en het effect was zo mooi. Ze zwommen alleen heel erg snel, dus veel foto’s konden we niet maken, haha!

DSC_4253

Loves Yvet

19 gedachten over “Fashion | Autumn Oufit

  1. Wauw, wat een mooie locatie om foto’s te maken, ik vind je outfit erg mooi!

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik vind je blog echt heel leuk, super leuke foto’s en mooi geschreven, ik blijf je zeker volgen.

Geef een reactie

