Beauty

Beauty | Kiko LE oogschaduw palette

Ik was laatst een dagje shoppen in het Centro in Oberhausen. Het is de grootste shoppingmall van Europa, dus jullie snappen wel dat ik de dag van mijn leven had. Het was echt heel erg groot en de omgeving was ook heel erg leuk. Er was een leuk riviertje/kanaal voor de mall en verder waren er nog andere attracties zoals: Lego world en de könig pilsener arena. Het was echt een heel erg gezellig stukje van Oberhausen, vooral omdat ze ook al de kerstmarkt aan het opzetten waren. Maar ik wilde het over iets anders hebben. Namelijk over een prachtig oogschaduw palette wat ik bij de kiko heb gekocht!

DSC_4303 DSC_4310
Het oogschaduw palette is van de LE ‘Daring Game’. Ik wilde eigenlijk een ander oogschaduw palette, die in de standaard collectie van Kiko zit. Maar die viel helaas heel erg tegen in het echt. Maar toen ik dit palette zag, werd ik gelijk verliefd.

DSC_4313 DSC_4323
Ik heb het palatte in de kleur 01 Essential Brown genomen. De andere kleuren vond ik ook erg mooi, maar hier zat 1 kleur in die ik zo prachtig vond dat ik voor deze moest kiezen. De verpakking voor de oogschaduw in zit, is erg zwaar. Hierdoor heb je echt het gevoel dat je een luxe product in je handen hebt.

DSC_4326 DSC_4331
Zo zien de kleurtjes eruit. Het is een mooi palette voor elke dag en daar houd ik van. Ik vind vooral de één à lichtste kleur echt prachtig, ik werd helemaal verliefd op die kleur in de winkel. Je kunt hier een simpele everyday ooglook meemaken, die toch ook wel speciaal is.

DSC_4340 DSC_4350
Hier zie je de kleur die ik prachtig vind nog eens van dichtbij, ik moet zeggen dat ik hem steeds prachtiger begin te vinden! De swatches op mijn onderarm vallen een beetje weg op deze foto, echter waren ze in het echt heel erg opvallend en gepigmenteerd. Erg jammer dat, dat dus wegvalt.

DSC_4390 DSC_4423
En de ooglook die ik met het palette hebt gemaakt. Ik heb de één a lichtste kleur hiervoor gebruikt en de koperbruine kleur. Ik vind het palette echt heel erg mooi en erg fijn om mee te werken. De structuur van de oogschaduws is ook heel erg fijn. Ik ben echt heel erg tevreden met dit palette!

Het palette is te koop in kiko stores en in de kiko online webstore voor €14,90. 

Wat vinden jullie van dit palette?

Loves Yvet

5 gedachten over “Beauty | Kiko LE oogschaduw palette

Geef een reactie

