Beauty

Beauty | New #1

Een nieuw concept vandaag op LovelyLeisure. Ik ga proberen een keer in de maand een leuk nieuw product met jullie te delen. Dit kan een beauty, fashion of lifestyle product zijn. Vandaag heb ik een beauty product voor jullie. Babyliss komt namelijk met 4 nieuwe producten! Ze gaan speciale ontharingsproducten op de markt brengen. Ze hebben er 4 gemaakt in verschillende prijscategorieën. Ik bespreek vandaag waarvoor ze bedoelt zijn en welke 4 soorten ze gaan uitbrengen.

Naamloos
Dit zijn ze dan, van duur naar duurst. Het is een nieuw product, vandaar dat het niet heel erg goedkoop is. Waarom de ene duurder is dan de andere komt door het aantal flitsen die het apparaat maakt. De duurste is overigens nog eens met bluetooth voorzien! De nieuwe tools zorgen ervoor dat de haargroei sterk verminderd en dat de haren ook bijna niet meer terug komen. Ze raden aan om de homelight ongeveer 10 sessies te gebruiken, daarna wordt verwacht dat je hem nog maar 1 à 2 keer per jaar hoeft te gebruiken. Hoe fijn zou het zijn, als je voortaan niet elke week of om de zoveel maanden je lichaam van een scheerbeurt moet voorzien?

Er zit bij elk product een speciale kleuren kaart waarbij je kan zien welke huidskleur je hebt en te bekijken welke flits intensiteit je nodig hebt. Het apparaat kan niet worden gebruikt op grijs, wit en (licht)blond haar. Er  zit bij het product een veiligheidsbril en een opzetstuk voor kleine stukken, zoals de bovenlip. Je moet slechts één keer flitsen per behandeling op één en dezelfde plek, anders kan de huid geïrriteerd raken.

Zouden jullie een homelight aanschaffen?

Loves, Yvet

5 gedachten over “Beauty | New #1

  1. Lijkt me super chill, maar hij is wel duur. Ik wil ook misschien beginnen met harsen haha, dat lijkt me ook fijn omdat het dan ook weg is voor een maand ofzo.. Maar als ie goed koper was geweest had ik hem zeker gekocht 😛

Geef een reactie

