Nails

Nails | Hema nagellak

Ik had zaterdag, tussen het leren door, even hemdjes gehaald bij de h&m. Sommige hemdjes vielen half uit elkaar, dus het was wel even nodig. Maar ik ging ook even de hema in, je kunt daar namelijk nagellak eerst even uitproberen. Ik vond een kleurtje en weet niet zeker of ik hem zal kopen of niet. Ik dacht laat ik mijn bezoekers om een mening vragen.

DSC_4531 DSC_4527
Wat vinden jullie, kopen of niet kopen? Ik vind hem best wel mooi, maar vraag me af of het wel een echt mooi lakje is. En als ik hem dan zou kopen, willen jullie dan een review zien? Laat het me maar weten.

Ik hoop dat jullie dit korte extra artikel leuk vonden (:

Loves Yvet

7 gedachten over “Nails | Hema nagellak

  1. Erg leuk kleurtje! Zelf ben ik dol op nagellak, maar draag ik het nooit met als gevolg dat er 50 flesjes onaangebroken in mijn kast staan… Dus denk voordat je hem koopt, ga ik hem dragen of niet? Succes! xoxo

Geef een reactie

