Bioscoop

Bioscoop | Take me to the movies #1

Ik zie de laatste tijd zoveel leuke films voorbij komen, dat het mij leuk leek om aan jullie te vertellen welke films mij leuk lijken om te bekijken! Ik ga niet vaak naar de bioscoop, maar merk dat ik de laatste tijd toch wel heel veel zin heb om vaker een bezoekje te plegen. Het kost natuurlijk wel wat geld, maar uiteindelijk is het toch wel heel leuk om naar een film te gaan met je vriendinnen/vrienden, vriendje/vriendin of gewoon gezellig met je ouders.

The-Maze-Runner
Film 1: The Maze Runner.
Deze film lijkt me zo tof! Het gaat over een jongen die in een gemeenschap terecht komt, nadat hij zijn geheugen verloren is. Hij komt erachter dat hij samen met de andere ‘runners’ vast zit in een doolhof. Hij probeert daar samen met de andere ‘runners’ uit te komen en om het geheim te onthullen. Het klinkt gewoon zo ontzettend spannend, ik was echt gelijk enthousiast toen ik de trailer zag!

Film 2: The best of me.
Is een film over twee geliefden die elkaar na 20 jaar terug zien op een begrafenis van een oude vriend. Je snapt wel wat er daarna gaat gebeuren. Het lijkt mij echt een hele leuke film om samen met je vriendje of vriendin te bekijken, de perfecte kleffe date! De film is gebaseerd op een boek van Nicholas Sparks, die ook boeken als The Notebook en Dear John schreef. Ik zou deze film heel graag in de bioscoop kijken, want zulke verhalen kijk ik gewoon veel liever op het witte doek.
the-best-of-me-teaser-trailer-2
Film 3: If i Stay.
De film gaat over een familie-uitje, dat iets anders afloopt dan gepland. Mia moet een beslissing maken, die haar toekomst en ook haar lot zou bepalen. Het lijkt mij een erg leuke film, omdat het toch ook wel iets van spanning bevat en een liefdesverhaal. Een soort van perfecte kruising van wat ik normaal wil bekijken! Ik zou deze film heel graag nog willen zien, maar hij draait al een tijdje. Bij sommige bioscopen is het trouwens deze week de laatste kans om deze film te bekijken.Β Ik denk dat ik deze dus maar thuis op de bank moet gaan kijken, aangezien hij niet in mijn woonplaats draait en ik pas in november een dagje naar Amsterdam ga.

Welke film zouden jullie graag nog willen zien?

Loves Yvet

8 gedachten over “Bioscoop | Take me to the movies #1

  1. Leuke post! Ik wil zelf graag naar The Best of Me en If I Stay. Die laatste zou ik al een tijdje geleden naartoe gaan, maar er komt steeds wat tussen. Binnenkort maar echt gaan!

  2. Leuk artikel! Ik heb The Maze Runner een tijdje geleden gezien en het is echt een geweldige film. Ik wil zelf ook graag naar If I Stay πŸ™‚

Geef een reactie

