Lifestyle

Personal | Testweek

Het is weer zo ver, ik heb vanaf morgen toetsweek. Ik wilde dit even melden zodat jullie weten waarom er misschien minder te vinden is op mijn blog. Mijn vaste dagen zijn trouwens dinsdag en zaterdag. Zaterdag komt er een artikel online, maar dinsdag niet. Ik zit dan namelijk echt midden in de toetsweek en heb daar even geen tijd voor. Morgen begin ik dus met economie en wiskunde, over beide heb ik wel een goed gevoel. Economie ken ik goed en de proeftoets van wiskunde ging ook goed. Ik hoop dat ik voor beide wel een goed cijfer haal, haha! Jullie weten nu in ieder geval waarom er aankomende week geen artikel is op dinsdag, ik hoop dat jullie dat begrijpen.
study41

Hebben jullie ook toetsweek?

Loves, Yvet

14 gedachten over “Personal | Testweek

Geef een reactie

