TAG

TAG | Autumn

Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een tag! Ik vind tags altijd leuk om te lezen, maar nog leuker om ze zelf in te vullen. Aangezien het herfstvakantie is geweest en het er buiten ook al steeds meer herfstiger uit begint te zien, vond ik het tijd voor een tag over de herfst! Ik vind herfst altijd een hele leuke maand (niet mijn favoriet), omdat dan weer mijn favoriete kleurtjes uit de kast kunnen worden getrokken.
tumblr_ndgxmgTo5z1r3tsmdo1_500
Favourite thing about autumn?
Ik vind het weer zo fijn in de herfst. Ik houd ervan om de regen tegen mijn raam te horen tikken, lekker warm binnen zitten onder een dekentje en een goed boek erbij. Ook vind ik het zo mooi dat de wereld rood en oranje kleur en dat er kastanjes op de grond liggen.

Favourite drink?
Mijn favoriete drankje staat niet echt vast. De ene dag heb ik zin in heel veel thee, de andere dag in warme chocolade melk en soms heb ik weer zin in koffie. Meestal drink ik ze alle drie wel een keertje op een herfst dag. Ik begin de dag namelijk altijd met een kop thee en in de avond pak ik graag warme chocolademelk. Koffie hangt ervan af, heel soms vind ik het lekker.

tumblr_mmw1m8Ahdb1rtodyjo1_400

Favourite scent?
Ik vind vooral bessen geuren erg lekker in de herfst, maar ik pak ook vaak lavendel geuren of iets met eucalyptus. Maar ik ben niet zo moeilijk met geuren, ik kan namelijk ook gewoon naar een zomerse geur ruiken. Maar als ik toch moest kiezen dan bessen geurtjes!

Best lipstick?
Ik vind berry-tinten erg mooi. Maar ik pak ook gewoon natuurlijke kleurtjes graag in de herfst, vooral als ik iets op mijn ogen heb.

Go to moisturizer?
Ik heb eigenlijk nog niet echt herfst gezichtsverzorging. Ik wil dat nog gaan kopen binnenkort, misschien wel in Oberhausen. Ik ga in ieder geval voor een wat vette crème, maar ook weer niet te vet. Mijn huid heeft namelijk niet heel veel verzorging nodig op de een of andere manier. Mijn lippen verzorg ik wel heel erg goed, ik gebruik momenteel de babylips intense care.

Go to colours for the eyes?
Ik vind donker bruine kleurtjes of leger groene kleurtjes altijd er mooi om in een ooglook te verwerken. Ik de zomer ga ik vaak voor de licht bruine kleurtjes en in de herfst ga ik voor wat donkerder. Maar nog steeds niet smokey hoor, haha!

Favourite outfit to wear?
Ik houd van mijn vader sweater, lekker oversized en super warm. Maar dat draag ik alleen thuis. Als het om een schooloutfit gaat, dan ga ik voor een simpele top met een gebreide trui erover en een simpele skinny. Ook deze keer ga ik dus weer voor basic!

tumblr_ndgs0rGoD11r5s12so1_500
Favourite place to be?
Home, do I need to say more? Thuis is gewoon zo fijn, zoals ik al zei hou ik van de regen die tegen mijn raam tikt en van lekker lezen, Ik vind dat, dat het beste thuis gaat. Ook vind ik het natuurlijk heerlijk om te bloggen met dit weer. Ik krijg er vaak inspiratie van, in tegenstelling tot de zomer..

Wat vinden jullie van de herfst?

Loves Yvet

6 gedachten over “TAG | Autumn

Geef een reactie

