Beauty·Nails

Nails | Essence 169 a Hint of Love + Hema Topcoat

Ik had een tijdje geleden nagellakjes besteld bij Kruidvat.
Ik wilde heel graag het gosh nagellakje (review staat al online),
maar kwam erachter dat het goedkoper was als
ik er nog een nagellakje zou bij bestellen.
Mijn vriendje koos een lakje van essence uit.

DSC_4099
Het is het lakje 169 a Hint of Love. Een prachtige rode
kleur met ontzettend veel glitters! Ook had ik een nieuwe
topcoat nodig en besloot deze ook even bij deze review te doen!

DSC_4112
De kleur is echt super fel! Ik bleef er eerst een tijdje
naar staren voordat ik deze foto maakte. Hij heeft fijne
glittertjes maar wel veel. De glitters zijn goud en rood/roze.
Ik vind het een prachtig effect geven.

DSC_4116
Hier de nagellak in de zon. Wat kan een kleur toch
veranderen in licht! Hij lijkt nu echt fel rood,
terwijl het nu (terwijl ik dit aan het typen ben) er gewoon
donkerrood uitziet! Heel apart, maar wel leuk!

DSC_4124
Dit is trouwens mijn eerste essence nagellakje.
Ik vraag me echt af waarom ik nog nooit eerder een
lakje van essence heb gekocht. Het kwastje is lekker breed.
De topcoat bevalt trouwens ook heel erg goed,
vooral dat er 11 ml in zit is erg fijn!

Op alle foto’s draag ik 2 laagjes + de topcoat.

Wat vinden jullie van dit lakje?

Loves Yvet

13 gedachten over “Nails | Essence 169 a Hint of Love + Hema Topcoat

  1. prachtig lakje, ik heb pas ook het lakje gekocht ik weet alleen niet meer of ik hem had gehouden of aan mn zus had gegeven oeps. snel dragen dus hihi

Geef een reactie

