Beauty

Beauty | Baby Lips Electro

Ik hoorde laatst dat bij sommige winkels de nieuwe babylips
waren gespot. Dus ik stad en land afgezocht naar de
oh zo leuke lipbalms. Uiteindelijk na ongeveer anderhalf uur
had ik ze dan eindelijk gevonden!

PicMonkey Collage
Ik zag allerlei leuke kleurtjes, maar ik koos er voor
om er maar eentje te kopen. Ik wilde eerst kijken
hoe deze zou bevallen. Ik koos voor een peachy-kleurtje,
namelijk ‘Strike a Rose’.

DSC_4023
DSC_4026
Ik vind de verpakking echt heel erg tof.
Doordat de huls zwart is, vallen de neon letters
nog eens extra op! Elke keer als ik iemand vanuit
Amerika met deze babylips zag, werd ik heel erg jaloers!

DSC_4038
De swatch belooft een lief kleurtje op je lippen
achter te laten, maar wel een kleurtje die ietsjes
meer opvalt dan die van de normale babylips.
Het effect beloofde iets leuks.

1
Op de lippen valt hij iets lichter uit dan op de onderarm,
maar ik vind het effect alsnog wel erg leuk.
De structuur van deze electro-versie vind ik zelfs nog
iets fijner dan van de normale babylips.

DSC_4051
Ik ben heel blij dat ik de babylips heb gevonden.
Ze geven je lippen een leuk kleurtje en voelen
fijn aan op de lippen. Ik ga binnenkort nog eentje van
deze collectie kopen!

Babylips electro te koop bij verschillende drogisterijen €3,99.

Loves Yvet

6 gedachten over “Beauty | Baby Lips Electro

  1. oooh ik ben zo blij dit te zien want ik hou van babylips en vind het altijd zo jammer dat ze niet met meer collecties uitkomen. zouden ze ook in België verkrijgbaar zijn

Geef een reactie

