Beauty

Beauty | Face of today #1

Ik had laatst weer eens oogschaduw op en
vond het wel eens tijd voor een leuk nieuw ideetje op mijn blog.
Vandaar dat er vandaag iets nieuws is: ‘Face of Today!’
Mijn lieve vriendje heeft me geholpen met de foto’s
maken en ik vond het erg leuk om te doen!

DSC_3888
Als eerste mijn gezicht van ver af.
Ik had een simpele look gemaakt, met lieve zachte kleurtjes.
Ik ging die dag namelijk gewoon naar school.

DSC_3920
DSC_3941

Ik droeg kleurtjes uit het w7 in the nude palette.
Namelijk de kleurtjes: Venice over het gehele ooglid,
mud slide in de crease en onder het wenkbrauwbot
een highlighter van catrice.

DSC_3951
Op mijn lippen droeg ik een tinted lipbalm van essence.
Ik de kleur: 02 Glam Up!
Ik heb hem heel lichtjes aangebracht voor een
klein, lief kleurtje!

DSC_3970
Hier nog een keer ‘full face’. Het licht viel
erg mooi vanaf dat punt! Ik vond het in ieder geval
heel erg leuk om zo’n soort post te doen.

Wat vinden jullie ervan?
Loves Yvet

3 gedachten over “Beauty | Face of today #1

Geef een reactie

