Lifestyle

Lifestyle | My life lately

Het leek mij leuk om te vertellen hoe het nu met mij
gaat en wat ik zoal in de laatste daagjes met nazomer-weer.

Ik zit dit jaar nog een keer in de vierde, alleen
deze keer niet op vwo maar op havo.
Ik vind het erg makkelijk, aangezien ik het meeste al
heb gehad. Ook zijn de toetsen makkelijker dan
op het vwo. Heel erg fijn, want ik haal nu prachtige cijfers.

Wel is het soms een beetje onwennig in de klas.
De mensen op havo hebben toch duidelijk wel
een andere instelling dan ik gewend ben.
Gelukkig zijn er vier meisjes waarmee ik het heel gezellig heb.

Ook heb ik nog steeds met mijn vriend, al 10 maandjes!
1 jaar komt steeds dichter bij!
Aapjeeee

Ook ben ik dus weer druk bezig met bloggen
en aangezien school niet zo moeilijk is,
heb ik daar meer dan genoeg tijd voor!

Ik ben super blij dat alles zo goed gaat!
Hoe staat het met jullie leven?

Loves Yvet

3 gedachten over “Lifestyle | My life lately

Geef een reactie

