Beauty·Nails

Nails | Catrice LE

Ik had laatst al de highlighter van Catrice laten
zien en vandaag is de nagellak aan de beurt.
Ik heb niet alle nagellakjes, want sommige waren
niet echt mijn kleur, maar degene die ik heb vind ik erg mooi!

DSC_3773
Ik koos een donker paarse kleur en een lief roze kleurtje!
Ik heb voor jullie alleen de roze geswatcht, want toen ik mijn
nagels in de paarse kleur wilde lakken, braken mijn nagels af..

DSC_3781
De paarse kleur heet: Brit Chick.
En de roze kleur heet: England’s Rose.
Aan de namen te zien is de LE gebasseerd op Engeland.
Erg leuk bedacht!

DSC_3792
Zo ziet de roze kleur eruit op mijn nagels,
ik draag hier 2 laagjes met een topcoat.
Ik vind dat hij erg goed dekt en een
erg mooie parelmoer glans geeft aan mijn nagels.

DSC_3799
Ik vind de kleur echt prachtig!
Prima lakje voor elke dag en elke gelegenheid.
Ik draag hem hier met een witte bloes, maar je
zou hem ook kunnen combineren met een stoere outfit!

DSC_3786
Ik ben erg tevreden met deze lakjes,
alleen jammer dat ik de paarse niet heb
kunnen swatchen voor jullie, maar dat kan ik altijd
nog een keer doen voor een nails of today!

Wat vinden jullie van de lakjes?
Loves Yvet

Een gedachte over “Nails | Catrice LE

Geef een reactie

