Shoplog

Shoplog | Kruidvat en Hema

Ik was laatst gezellig met mijn moeder en oma
naar de koopavond geweest. We hadden wat
nieuwe dingen nodig en er waren wat leuke acties.
We gingen onder andere naar het Kruidvat en de Hema
en dit is wat ik heb gekocht!

DSC_3844
Ik had nieuwe leitz-mapjes nodig en ik zag hele leuke
bij de Hema liggen! Ik vind vooral de zwarte met de leuke
gekleurde bloemetjes heel erg cute! Ze waren €2,95.

DSC_3850
Ik had echt nieuwe nagellak remover nodig en wilde deze van
Kruidvat wel eens testen! Aangezien de 1+1 nagellak actie ook
op de nagellak remover telde was het nog eens extra goedkoop!
(De prijzen van het Kruidvat weet ik helaas niet meer, want
heb het bonnetje al weggegooid)

DSC_3856
Ook was er de 2+2 gratis actie onder Nivea producten!
Ik nam onder andere deze reinigingsdoekjes mee,
ik kan hier namelijk nooit genoeg van hebben!

DSC_3861
Ook nam ik micellair water mee! Ik maak hier altijd mijn
ogen mee schoon, mijn ogen kunnen namelijk niet zo goed
tegen reinigingsdoekjes. Vanwege de acties was het nu een stuk
goedkoper dan normaal! Super fijn!

DSC_3869
Als laatste nam ik wattenschijfjes mee. Ik ging een keer voor
de wattenschijfjes van Kruidvat, normaal heb ik ze altijd van
demak’up. Maar ik dacht laat ik eens voor een goedkopere
versie gaan, tot nu toe bevallen ze me prima!

Met welke producten wacht jij altijd, tot ze in een actie komen?

Loves, Yvet

Geef een reactie

