Lifestyle

Lifestyle | Bucketlist #2

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een deel
van mijn bucketlist met jullie heb gedeeld. Ik was
vandaag weer eens op tumblr en zag al die leuke bucketlist
plaatjes en dacht: laat ik weer eens een bucketlist post doen!
Dus vandaag deel ik weer een deel van mijn
bucketlist met jullie!

tumblr_mt4qx3Lvax1rbsnhuo1_500
Dit lijkt mij wel een bijzonder moment. Je hoort namelijk
zelden tot nooit dat iemand een rendier in het echt heeft gezien.
Ik vind de beesten er ook gewoon heel erg leuk
en mooi uitzien!

tumblr_mt4ws7QHst1rbsnhuo1_500
Ik wil heel graag een keer een ontbijt-date! Dat lijkt
mij zo gezellig, gewoon lekker ontbijten met je geliefde.
Mijn vriend en ik willen dit al een tijdje doen,
maar het komt er steeds maar niet van…

tumblr_mt4wtprZRK1rbsnhuo1_500
Ik hoop dat ik ooit een super mooie keuken bezit.
Ik vind koken namelijk een erg leuke bezigheid en
wil dat dan ook het liefst in een mooie keuken doen.
Ik denk dat dit wel ergens heel hoog op mijn lijstje staat!

tumblr_mt4wxwDEu71rbsnhuo1_500
Ik heb al vele starbucks drankjes geprobeerd, maar
nog nooit de bekendste. Ik weet het, best raar eigenlijk.
Maar ik kom niet zo vaak in de herfst in steden waar
een starbucks zit. Maar binnenkort wil ik deze
zeker gaan proberen.

tumblr_mwdv2kt2BZ1rbsnhuo1_500
Ik wil heel graag zo’n hele grote mooie kerstboom.
Ik word sowieso heel erg blij van de kerst en
de gezellig lampjes die december kent.
Maar de laatste jaren hebben wij al geen kerstboom
meer opgezet. Dit jaar ga ik er voor zorgen dat we
dat weer gaan doen!

Dat was de laatste voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om
te lezen!

Loves Yvet

Een gedachte over “Lifestyle | Bucketlist #2

Geef een reactie

