Beauty

Beauty | Gosh Nagellak

Zoals jullie laatst konden lezen had ik 2 nagellakjes besteld.
Eentje van Gosh en eentje van Essence. Vandaag review
ik de nagellak van Gosh!

DSC_3801
DSC_3812
De verpakking vind ik er mooi uitzien. Vooral de
sticker op de dop vind ik prachtig. De nagellak
ziet er in het potje al echt super mooi uit,
dus ik was zo benieuwd hoe hij er op mijn nagels uitzag!

DSC_3826

DSC_3840

De nagellak zag er nog mooier uit op mijn nagels,
dan hij in de verpakking eruit ziet!
Voordat ik deze foto’s maakte, zat ik eerst een half
uur vol verbazing naar deze prachtige kleur te kijken.
De glitters zijn echt heel subtiel, maar vallen tegelijkertijd
ook weer heel erg op! Echt prachtig!

DSC_3819
Oeps, ik zou bijna de naam vergeten..
Dit is de gosh nagellak – 631 Million Stars.
Hij is in sommige Kruidvat filialen te koop
en in de online webshop! De nagellak kost €7,29.

Wat is jullie eerste indruk van de nagellak?

Loves Yvet

3 gedachten over “Beauty | Gosh Nagellak

Geef een reactie

