TAG

TAG | Van tien tot een

Deze tag kwam ik laatst tegen toen ik op zoek was naar
nieuwe blogs om te volgen. Ik vond hem erg leuk en
besloot om hem vandaag ook te doen!

Oostenrijk

10 dingen over mijzelf:
– Ik heb blauw/groene ogen
– Ik ben 1.73 meter lang
– Ik sport sinds kort bij een sportschool
– Mijn lievelingseten is Spinazie
– Ik koop te veel make-up
– Ik ben verslaafd aan mijn bed
– Ik spaar shoppingtasjes
– Ik houd van de kleuren blauw en rood
– Ik heb een vriendje
– Ik zing graag

9 dingen die ik leuk vind:
– Ik houd van muziek luisteren
– Zingen
– Winkelen in het buitenland
– Dagjes weg met mijn vriendje
– Youtubefilmpjes kijken
– Bloggen
– Vakantie
– Katten
– Lang uitslapen, ook al lukt het me nooit..

8 dingen die ik niet leuk vind:
– Arrogante mensen
– Huiswerk maken
– Scheikunde, gelukkig heb ik het dan ook niet meer
– Schoonmaken
– Vroeg opstaan, tenzij het voor iets leuks is
– Jongens die random naar je toekomen en
je aandacht geven, wat je niet wilt
– Lieveheersbeestjes, ik vind ze eng
– Als iemand mijn sarcasme niet snapt

tumblr_nbuqcznYKs1t1prrio1_500
7 plekken waar ik graag kom:
– Mijn kamer
– Oostenrijk
– Opa en Oma
-Amsterdam
– Eindhoven
– Het strand
– Mijn vriendje

6 manieren om mijn hart te winnen:
– Chocolade
– Een lieve lach
– Humor
– Een bos rode rozen
– Verassingen
– Mooie ogen

tumblr_nbx5cr9HiU1tuk680o1_500
5 plaatsen waar ik nog heen wil:
– Parijs
– Barcelona
– Aruba/Curaçao
– Ijsland
– Australië

4 dingen/personen waar ik niet zonder kan:
– Papa & Mama
– Mijn lieve vriendje
– Opa & Oma, & Oma
– Mijn bed

tumblr_n6cn6sJ6BH1tp6og0o1_500

3 lievelings liedjes:
Just a Little Bit of Your Heart – Ariana Grande
My Everything – Ariana Grande
One Last Time – Ariana Grande
(Beetje verslaafd, oeps!)

2 wensen:
– Huisje, Boompje, Beestje
– Alle plekken bezoeken die ik hierboven genoemd heb

1 laatste woord:
Blij, ik ben heel erg blij op dit moment.
Want het is lekker weer, ik ben aan het bloggen
en skype met mijn vriendje wanneer ik dit schrijf.

Ik tag glamandglitters om deze tag ook te doen!

Loves Yvet

4 gedachten over “TAG | Van tien tot een

Geef een reactie

