Fashion

Fashion | Wishlist Autumn

Laatst zat ik al in de herfststemming en ging daarom
eens naar de nieuwe herfstkleding kijken. Ik wilde alvast
wat inspiratie op doen, voor Oberhausen! Ik heb wat leuke dingen
gezien, die ik graag zou willen bemachtigen.
Vandaag deel ik mijn wishlist van 2014 met jullie!

Naamloos3
Vesten, ik houd ervan! Ik ben alleen altijd erg moeilijk met
vesten. Niet omdat ik ze niet kan vinden, maar omdat ik
er altijd wel iets mis aan vind, haha!
Maar deze twee vesten vind ik er heel erg leuk uitzien.
De zwarte is gewoon heel erg simpel en past dus overal bij.
De groene vind ik vet, omdat hij niet helemaal dicht gebreid is!
Ik hoop dat ik ze beide kan bemachtigen!

2
Een simpele trui, maar wel cropped! Ik heb 1 trui
van de Pull&Bear die cropped is en die zit heerlijk.
Daarom zou ik er graag nog een paar willen.
Deze zwarte past wederom weer overal bij en is makkelijk
te combineren met een leuke ketting!

4
Ik houd van basic shirtjes, maar normaal haal ik van die
strakke, die je bijvoorbeeld bij de only of vero moda kan kopen.
Maar ik wil nu eigenlijk ook wel een wat losser model,
voor onder vesten of blazers. Deze met een v-hals vond ik wel
heel erg mooi!

5
Ook shirtjes met leuke teksten erop kunnen niet ontbreken.
Ik vind ze altijd zo leuk, gek genoeg heb ik er maar weinig.
Daarom het doel om deze herfst/winter wat meer shirtjes
met teksten erop te kopen.

6
Tot slot heb ik ook nog laarsjes op het oog.
Ik vind deze enkellaars zo mooi en chique. Ik weet al dat
ik deze krijg van mijn ouders, ik ga ze zelfs ergens deze week kopen.
Ik zal ze dan wel in een artikel laten zien!

Wat staat er op jullie autumn wishlist?

Loves Yvet

4 gedachten over “Fashion | Wishlist Autumn

Geef een reactie

