Lifestyle

Lifestyle | Tumblr Pics

Ik zat vandaag weer eens op mijn tumblr, ik had daar al  zo
lang niet meer op gekeken.  Dus ik was weer lekker ouderwets
foto’s aan het rebloggen en liken. Maar tot mijn verbazing  waren
alle foto’s of heel erg op de herfst/winter geïnspireerd
of ze waren heel erg op de lente/zomer geïnspireerd. Ik denk
dat mijn gevoel perfect in de tumblr-profiel paste.
Ik heb namelijk de ene dag het gevoel dat het nog lekker zomer is
en de andere dag lijkt het wel herfst.

Het is niet zo dat ik het erg vind dat er soms herfstweer is,
ik vind het eigenlijk wel lekker. Want zo komt er een rustige
overgang richting het wat koudere weer. Stiekem heb ik ook wel
weer zin in de herfst en de winter. Ik vind vooral de maanden
oktober en december heel erg leuk. Oktober heb ik eigenlijk geen reden
voor, maar december omdat dan alle leuke kerstlampjes uit de kast
worden getrokken en de wereld weer lekker gezellig wordt aangekleed!

Ik maakte van een paar herfst foto’s een leuke collage. De foto’s
vond ik heel erg leuk en ik wilde ze daarom ook met jullie delen!

PicMonkey Collage

Maken jullie wel eens een leuke collage?

Loves Yvet

2 gedachten over “Lifestyle | Tumblr Pics

Geef een reactie

