Beauty

Beauty | Oogschaduw palette Bella Oggi

Toen ik laatst thuis kwam, lag er een cadeautje op me te wachten.
Mijn opa en oma waren op vakantie geweest en ze hadden iets
voor me meegenomen. Als eerste zag ik een super schattige beautycase
(komt nog een post over), maar daarin zaten nog
2 nagellakjes en oogschaduw. Naar de oogschaduw was ik erg benieuwd,
dus ik besloot om het samen met jullie te gaan bekijken en dus te reviewen.

DSC_3659
Het doosje ziet er simpel uit en er zit een spons applicator bij.
Deze gebruik ik nooit, dus die ligt er maar een beetje voor de sier.
Ik kende het merk ook nog niet.

DSC_3626

DSC_3637
De kleurtjes zijn licht en kunnen dus voor elke dag gebruikt worden.
Ik was vooral het meest benieuwd naar de witte kleur,
wit geeft namelijk niet altijd het beste pigment af.
Dit geldt ook voor de lichtste paarse kleur.

DSC_3644

DSC_3650
Wauw, het pigment van het palette verbaasde me echt!
De wit heeft een goed pigment, wel is het jammer
dan de wit en lichte paarse kleur erg veel van elkaar weg hebben.
Ik vind de kleuren echt heel erg mooi, ik had ook totaal
niet verwacht dat er zoveel pigment van de kleuren af zou komen.

DSC_3642
Het is een prima palette, vooral als je even geen zin hebt
in het ‘standaard bruine nude-palette’.
De kleuren bevatten genoeg pigment!
Ik ben dus heel erg enthousiast en had dit ook helemaal niet verwacht.

Dit palette hebben mijn opa en oma van Rhodos, Griekenland.

Loves Yvet

Een gedachte over “Beauty | Oogschaduw palette Bella Oggi

Geef een reactie

