Lifestyle

Lifestyle | Music of the moment

Het is tijd voor een nieuw onderdeel op mijn blog.
Ik was wel eens toe aan iets nieuws en vond dit
wel een leuk onderwerp. Iedereen luistert namelijk
wel muziek! Zelf vind ik dit altijd erg leuk om
te lezen, om ook eens te zien wat andere mensen allemaal luisteren!

Vandaag laat ik jullie mijn top 5 nieuw/oud ontdekte muziek zien!

1. 5 Seconds of Summer.
Ik was laatst bij het One Direction concert en
5sos was daar het voorprogramma. Ik had verwacht
dat ik hun muziek helemaal niks zou vinden,
maar hun muziek vind ik stiekem toch wel erg leuk!
Vooral hun album is nu al favoriet!
5SOS-pic

2. Ariana Grande.
Haar album is nu al best een tijdje uit, maar
ik krijg er geen genoeg van. Wat kan zij zingen, zeg!
Elke keer als ik naar haar muziek luister word
ik toch wel een klein beetje jaloers op hoe goed zij kan zingen!
Ik kan ook zeker niet wachten op haar nieuwe album, hihi.
Born Free Africa Mother's Day Family Carnival

3. Selena Gomez.
Mijn herontdekte idool! Ik ging laatst haar allereerste
album weer eens luisteren en inmiddels kan ik niet meer
stoppen, oeps! Maar gelukkig komt ze in december met
een nieuw album!
selena-gomez-2013-selena-gomez-34430139-1161-16001

4. Red Hot Chili Peppers.
Ik luisterde al naar veel van hun muziek, maar eigenlijk
altijd alleen de bekendste liedjes. Maar toen ging ik
het album Stadium Arcadium luisteren en dat beviel me eigenlijk
wel heel erg goed!
red-hot-chili-peppers-stadium-arcadium-the_who_odds_and_sods

5. One Republic.
De laatste tijd komen ze met veel leuke liedjes,
dus ik ging hun albums luisteren en kwam er eigenlijk
achter dat ze toch wel heel erg toffe muziek maken.
Vooral Counting Stars draai ik heel erg vaak!
feel-again-one-republic1

Welke muziek luisteren jullie de laatste tijd veel?

Love,
Yvet

Geef een reactie

