TAG

TAG | I Love Summer

Het is vandaag mijn eerste vakantiedag! Wat heerlijk dat
ik dat eindelijk kan zeggen! Ik heb een best wel
rot jaar gehad, ik deed zo erg mijn best maar overgaan
dat is niet gelukt.. Ik heb nu dus 4 tekorten (1 compensatiepunt),
je mag 3 tekorten hebben… Behoorlijk balen dus.
Ik kan nog proberen naar 5havo te kunnen, maar de kans is klein.

But anyway, vandaag dus een tag voor jullie,
om de zomervakantie mee te laten beginnen!

large (1)
Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Ik heb niet 1 favoriete nagellak, maar felle kleurtjes
vind ik altijd leuk voor de zomer. Lekker fel roze of fel blauw!
Maar pastel doet het ook altijd goed!

Wat is je favoriete lip kleur voor de zomer?
Mooie licht roze kleurtjes, lekker nude! Ik vind
licht roze kleurtjes erg mooi in de zomer, omdat je dan
nog net wat bruiner lijkt. En bruiner lijken vind iedereen
fijn, of niet?

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Enkelbandjes, subtiele armbandjes of subtiele kettingen.
In de zomer heb ik nou eenmaal geen zin en zware sieraden.
Ook kleine oorbellen vind ik erg leuk, zoals pareltjes!

large
Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Gewoon theelichtjes of geurkaarsen.
Maar dan wel geurkaarsen met een subtiele zomerse geur,
bijvoorbeeld een licht zeegeurtje. Ik vind
een licht ruikende geurkaars in de zomer altijd erg fijn!

de5d9986f_Scarlett-phoenix-50-ml-corail-vaporisateur_etui
Wat is je favoriete parfum in de zomer?
Eigenlijk is dit altijd mijn favoriete parfum, maar het
is wel een typisch zomergeurtje.  Scarlett van Cacharel!
Het is een vrij bloemige parfum, maar op een hele
subtiele manier.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Natuurlijk als eerste dat er even geen school is,
maar ik vind het zo fijn dat je in de zomer zoveel
vrolijker bent door het (meestal) goede weer.
Ook dat je vaker buiten kunt zijn, maakt mij meer dan blij!

large (2)
Wat zijn jullie plannen voor de vakantie?
Als eerste natuurlijk op vakantie gaan. Ik ga naar Oostenrijk,
buitenom dat ik dit heel erg leuk vind, vind ik het ook wel moeilijk.
Ik moet dan namelijk 2 weken mijn lieve vriendje missen
en als dat nog niet erg genoeg was, gaat hij ook nog eens 2/3 weken
weg.. Erg balen dus, maar als hij weg is ben ik van plan
om lekker te werken!

Wat gaan jullie doen deze vakantie?

Fijne vakantie!
Loves, Yvet

Foto’s afkomstig van weheartit.com
<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/12480249/?claim=gbpq74nx5yc”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Een gedachte over “TAG | I Love Summer

Geef een reactie

