Geen categorie

Lifestyle | Kletsen #1

Soms heb ik even geen zin om over beauty of fashion te schrijven.
Dus vandaag ga ik even lekker kletsen over afgelopen week.

Ik heb sinds maandag opeens een hele rare pijn in
mijn arm en is mijn arm ook heel erg dik. Nu kwam
ik er gister achter dat ik ook rare onderhuidse bultjes
krijg. Dus ik moet weer naar de dokter.
Door mijn arm ben ik een groot deel van de week niet
naar school geweest, ik had gewoon te veel last en moest rusten van de dokter.

Vandaag heb ik toch maar even gewerkt, gelukkig niet de volle 9 uur
die eigenlijk zou moeten doen maar, maar 5 uur.
Ik mocht de hele dag kassa, om mijn arm zo min mogelijk te belasten.
Het was de eerste keer dat ik de hele dag kassa mocht staan
en het ging bijzonder goed. Zo goed, dat ik helemaal alleen
achter de kassa mocht staan.

Morgen ga ik ook weer een dagje werken en ook maar 5 uurtjes.
Daarna ga ik dinsdag de dokter bellen en gewoon weer naar school.
De bultjes had mijn tante ook, bij haar moesten ze weggehaald worden..
Dus maar even kijken wat de dokter gaat zeggen.

Dit is ook de reden dat ik niet zoveel gepost heb,
sorry daarvoor. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Trouwens ik ben verslaafd aan Ariana’s nieuwe nummer ‘Problem’,
dit komt over een tijdje terug in een post!

Ik heb jullie weer even lekker bijgepraat!

Loves, Yvet

Geef een reactie

