Beauty

Beauty | Essence Eyeshadow Mono

Ik was laatst bij Kruidvat en wilde een leuke gekleurde
oogschaduw mono kopen. Mijn oog zag super veel mooie en
leuke kleurtjes. Maar eentje sprong eruit en lag ook snel in
mijn mandje, want wat is dit een mooie aparte kleur!

DSC_2548
Van afstand ziet dit eruit als een normale licht paarse
oogschaduw. Maar ik zag al dat er een shimmer in zat.
Shimmers zie je nooit zo heel goed vanaf afstand, dus
ik pakte de oogschaduw!

DSC_2549
Like I thought. Een super mooie shimmer,
die de oogschaduw kleur een twist geeft.
Wat zag dit er mooi uit!

DSC_2551
Ik vind de naam ook helemaal bij de oogschaduw passen:
Purple Clouds.
Het is een paarse kleur maar er zit ook wel wat blauw in.
Ik vind niet alle namen leuk van Essence, maar deze
keer vond ik hem erg leuk en passend.

DSC_2550
Deze leuke oogschaduw ga ik denk ik vaak gebruiken
deze zomer, aangezien paars op je ogen een trend is
deze lente/zomer! En het allerfijnste aan deze prachtige
oogschaduw is de prijs. Voor €1,69 heb je deze beauty.

Loves, Yvet

Een gedachte over “Beauty | Essence Eyeshadow Mono

Geef een reactie

