Fashion·Other

Other | Zwitsal Geurbuiltjes

Iedereen wil wel een lekker ruikende kamer of kleding.
Kaarsen zijn een oplossing voor een lekkere geur in je
kamer. Maar je kunt moeilijk een kaars in je kledingkast neerzetten en
aansteken. Ik was laatst met mijn moeder bij het Kruidvat en zag opeens
iets heel grappigs. Zakjes met een zwitsal-geurtje,
die je in je kledingkast kunt leggen.

DSC_2564
De verpakking ziet er al super schattig uit.
Het is eigenlijk bedoeld om in een kledingkast van een
klein kindje te leggen, maar ik hou zoveel van de zwitsalgeur,
dat ik ze gewoon in mijn mandje deed.

DSC_2565
In de verpakking zitten drie geurbuiltjes, die allemaal
apart verpakt zijn. Heel handig dat ze dat hebben gedaan,
want zo hoef je ze niet allemaal in één keer te gebruiken.

DSC_2566
Het zakje is van een zacht materiaal.
Het is handig in gebruik, je kunt ze op je kleding neer leggen,
maar kunt ze ook aan een kledinghanger hangen, doordat er een
handig gaatje in het zakje is gemaakt.

DSC_2567
Ik koos ervoor om het zakje neer te leggen bij mijn shirtjes.
Soms liggen shirtjes een tijdje en zo blijven ze een lekkere geur houden.
Handige tip: Leg ook een geurbuiltje in je koffer, zo heb je op vakantie
ook een lekker geurtje aan je kleding!

Zwitsal Geurbuiltjes: Te koop bij verschillende drogisterijen, €3,25.

Loves,
Yvet

2 gedachten over “Other | Zwitsal Geurbuiltjes

Geef een reactie

