Beauty

Beauty | My Lipbalms

Soms regent het en soms is het opeens weer heel mooi weer.
Ons kikkerlandje weet nooit zo goed hoe hij het weer moet
balanceren. Daar worden onze lippen niet echt blij van.
Ik heb dan ook altijd lippen balsems mee.
Ik vind mijn lippen gewoon erg belangrijk om te verzorgen,
ik kan gewoon niet tegen lippen die helemaal onder de velletjes zitten.

DSC_2570
De getinte lippen balsems, wie kent ze niet!
Ze zijn super handig, ze verzorgen je lippen en geven ze een mooi kleurtje.
Ik heb er dan ook best veel, de drie hierboven zijn mijn favoriet.
Ik gebruik ze vaak als ik even geen zin heb ik lippenstift,
maar wel een klein kleurtje op mijn lippen wil.

DSC_2574
Babylips Cherry Me: Te koop bij Etos, Kruidvat & DA.
I love…: Te koop bij Douglas. 
Essence Glow Tinted Lip Balm: Te koop bij Kruidvat.

DSC_2575
Soms heb ik gewoon alleen zin om mijn lippen even snel te verzorgen,
zonder kleurtje. Daarvoor gebruik ik deze drie het vaakst.
De vaseline in de avond, labello overdag thuis en de babylips neem
ik mee als ik op pad ga.

DSC_2577
Babylips Mint: Te koop bij Etos, Kruidvat & DA.
Vaseline: Te koop bij elke drogist.
Labello: Te koop bij elke drogist.

Wat is jullie favoriete lippen balsem?

Loves,
Yvet

Een gedachte over “Beauty | My Lipbalms

Geef een reactie

