Lifestyle·TAG

TAG | Been there, done that

Het is wel eens tijd voor een tag. En aangezien het bijna vakantie is
leek het mij leuk om een tag te zoeken in de vakantiestemming.
Ik vond een leuke tag op: http://www.lovely-photography.nl.
De tag gaat over reizen en dat is natuurlijk wel iets wat je
vaak doet in een vakantie.

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Niet zoveel eigenlijk. Sowieso altijd binnen Europa.
Ik ben toen ik heel klein was bijna elk jaar naar Italië geweest,
daarna heb ik landen als Duitsland, Engeland, Frankrijk,
Denemarken & Oostenrijk bezocht!

travel2
Welke plekken staan bovenaan jouw verlanglijstje?
Long Beach (California, Amerika), New York, Sydney (Australië),
Venetië (Italië), Canarische Eilanden (Spanje), Barcelona (Spanje),
Sweden/Noorwegen/Finland.

Wat is jouw meest ideale vakantie? (Strandvakantie, Shopping trip, Culturele etc.)
Eigenlijk kan ik niet zo goed kiezen. Ik houd heel erg van het strand,
ik wil namelijk wel lekker kunnen ontspannen. Maar ik houd ook
wel van een dagje shoppen, of twee of drie..
En ik vind de cultuur van het land ook belangrijk.
Moeilijke keuze, ik ga voor alles in één!

travel5

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Geen moeilijke keuze, Londen of Salzburg.
Deze twee steden zijn echt het tegenovergestelde van elkaar,
maar toch vind ik ze beide heel erg leuk.
Salzburg is gezellig, met mooie oude straatjes
en Londen is lekker druk en heeft mooie gebouwen.

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
1609768_721029081292927_285254111898508032_n
Ik vind dit zo’n leuke foto. Het laat me echt weer denken
aan hoe gezellig het in Londen was en wat een mooie gebouwen
daar toch wel niet zijn. Ik ben dan ook blij dat ik
volgend jaar weer ga!

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo, ja, waar? 
Nee, jammer genoeg niet. Maar als ik die kans een keer
in mijn leven zou krijgen, dan zou ik zeker weten naar de bestemming gaan.

travel1

Met wie ga je meestal op reis?
Mijn ouders, maar ik ben ook wel met de hele kant van mijn moeder
op vakantie geweest of mijn opa en oma van papa’s kant.
Altijd gezellig!

Met wie zou je wel eens op vakantie willen gaan?
Met mijn lieve vriendje! Dat lijkt me zo gezellig.
Misschien volgend jaar, wie weet!

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Mijn ouders, vriendje, heel veel eten, een stapel boeken, oh en een bikini!

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo, ja, waar?
Nog nooit in de zomervakantie, maar in de herfst/kerstvakantie in Brabant,
en met Pinksterren in Friesland, Texel en Zeeland!

Zou je liever een ski- of zonvakantie willen hebben?
Liever een zonvakantie, ook gewoon omdat ik vrolijk word van de zon.
Maar ik ga ook altijd alleen maar in de zomer, dan word skiën erg moeilijk!

Naar welk land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Ik ben dus al naar Londen geweest, ook al was dit met school,
het voelde toch wel echt als een vakantie. En in
de zomervakantie ga ik weer naar Oostenrijk.

travel3
Naar welke landen zijn jullie allemaal al geweest?

Loves, Yvet.

‘Foto’s afkomstig van Weheartit.com & de tag is ingekort’. 

Een gedachte over “TAG | Been there, done that

Geef een reactie

