Beauty·Fashion·Lifestyle

Lifestyle | Wishlist

Iedereen heeft wel een wishlist,
mijne is op dit moment niet zo lang.
Maar er staan zeker wel leuke dingen op mijn
lijstje en die wil ik vandaag met jullie delen.
Ik heb het onder verdeeld in: Beauty, Fashion & Gadgets.

Sleek-Bronzing-Block---Light-500x500
Lets start with beauty!
Ik wil zo graag deze mooie bronzer.
Hij ziet er zo prachtig uit.
Ik hou niet van te donkere bonzers, dus daarom
wil ik dus de light variant.
Sleek Bronzing Block Light €8,99

muastore_highlighter-closed
Het tweede beauty-item, is deze prachtige highlighter.
Ik zag hem al in Londen, maar zo stom als ik ben heb
ik hem niet meegenomen. Ik heb er zo’n spijt van.
Gelukkig word hij nu in sommige Kruidvat filialen verkocht!
MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter €4,- via MUA website.

5245363805_w_2_3_2
Nu Fashion! Ik vind dit shirtje van Pull&Bear zo leuk!
Hij is heel basic maar heeft toch een leuk printje.
En dat groene shortje eronder is ook echt heel leuk.
Shirt Pull&Bear €7,99

Kopie van 5245363805_w_2_3_2
Dit Micheal Kors horloge heeft mijn hart gestolen op
het moment dat ik hem voor het eerst zag.
Ik vind simpele horloges zo ongelofelijk mooi.
En Rose Goud is gewoon prachtig.
Micheal Kors Horloge €180,-

Fujifilm-Instax-Mini-8
Wie kent deze camera nou niet?
Het is een echt musthave, en ik wil hem dan ook heel graag.
Binnenkort ga ik hem kopen vlak voordat ik op vakantie ga.
Fuijfilm Instax Mini 8 €67,50

1-Nikkor-VR-30-110mm-f3.8-5.6
Ik wil heel graag een nieuwe lens.
Ze zijn echt heel erg duur, maar voor mooie foto’s
moet je iets over hebben hé?
1 Nikkor vr 30-110 mm f 3.8-5.6 €240,-

Wat staat er op jullie wishlist?

Loves, Yvet

Een gedachte over “Lifestyle | Wishlist

Geef een reactie

